Jen těžko si v dnešní době představit ultimativnější hypersport, než je Koenigsegg Agera R. Vždyť mezi jeho jediné konkurenty patří možná tak Bugatti Veyron nebo Hennesey Venom GT, jinak se opravdu nikdo nechytá. Pohání ho osmiválec o objemu 5,0 litru, který ve Švédsku, odkud auto pochází, vyladili na neskutečných 1 115 koní a 820 Nm točivého momentu, které na zadní kola posílá sedmistupňový dvouspojkový automat. Člověk musí podle mého být tak trošku mimozemšťan, aby byl schopný tohle auto zvládnout a pobrat, běžný smrtelník se buď rychle zabije a nebo bude mít takový strach, že si jízdu ani neužije.

Každopádně Koenigsegg rozhodně nepatří mezi auta, která by se nějak upravovala. O to víc nás překvapil počin americké firmy ADv.1 Wheels. Tihle úpravci obouvají exkluzivní auta poměrně běžně, co třeba Tesly, Ferrari nebo Audi RS6? Ale tohle je přeci jen jiná káva

Techniku nemá absolutně žádný význam jakkoliv ladit, vždyť, co je takřka dokonalé, nemůže být lepší. A tak šli cestou nejmenšího odporu a Ageru R prostě jen obuli do nových botiček. A je to obutí více než slušivé. Jde o model kol s označením ADV5.2  MV1 CS o rozměru 9.5×19 palců vpředu a dokonce 13×20 (!) palců vzadu. Kola jsou to veskrze jednoduchá, jen s pěticí dvojitých paprsků, takže auto dobře doplňují a zbytečně jeho už tak zběsilé tvary nepřebíjejí.