Volkswagen

HGP-Turbo Volkswagen Golf R 3.6 Bi-Turbo má 745 koní a 925 Nm! – video

Když se řekne „brutální bestie s pohonem všech kol“, asi jen málokdo si pod tím představí Volkswagen Golf. Jenže není Golf jako Golf, což už nám několik úpravců dokázalo. I když se Golf prodává už v sedmé generaci, teď si posvítíme na tu šestou. Po úpravě ve společnosti HGP-turbo se změnila v něco, co dokáže […]

HGP-Turbo Volkswagen Golf R 3.6 Bi-Turbo má 745 koní a 925 Nm! – video Přečíst celý článek...

Test Volkswagen Passat Variant 2,0 TDI R-Line: Umí za to vzít

Volkswagen Passat vždy býval etalonem mezi manažerskými vozy. V poslední době mu ale vyrostla konkurence a útočí na něj zejména korejské vozy nebo sesterská Škoda Superb. Dokáže si svoje postavení na vrcholu po všech těch letech obhájit? Podívali jsme se mu na zoubek v redakčním testu. Do testu dorazilo auto ve sportovní výbavové linii R-Line.

Test Volkswagen Passat Variant 2,0 TDI R-Line: Umí za to vzít Přečíst celý článek...

Volkswagen Golf GTI při nehodě na okruhu Nürburgring – video

Nürburgring je másto, kde si již několik desítek let sjíždějí ti největší fandové motorismu, kteří chtějí pořádně provětrat své plechové miláčky. Samozřjemě tu nechybí zástup automobilek, které tu testují své novinky a stejně jako všichni běžní smrtelnící se trumfují v zajetých časech. Jenomže kde je přemíra výkonu, ega a rychlosti, jsou mnohdy také nehody. A

Volkswagen Golf GTI při nehodě na okruhu Nürburgring – video Přečíst celý článek...

ABT gratuluje ke 40. výročí Volkswagenu Golf

Volkswagen letos slaví 40. výročí modelu Golf, kterého se za celou dobu jeho existence vyrobilo už více než 30 milionů kusů. Sama automobilka Golfa označuje jako „bestseller“, „průkopník trendů“ a „ikona“ a nemyslím si, že se příliš plete… Ti z vás, kteří ho doma máte s těmito slovy jistě budete souhlasit, vždyť první generace Golfu

ABT gratuluje ke 40. výročí Volkswagenu Golf Přečíst celý článek...

Obrazem: 13. Jarní sprinty na Vítkově – memoriál Roberta Kudrny

Stejně jako každý rok, tak i letos otevřely novou srazovou sezónu dvě zavedené pražské akce. Jednou z nich byly i tradiční  Jarní sprinty na Vítkově, tedy sraz vzduchem chlazených vozů Volkswagen. Sám název akce napovídá, o co na tomto sraze jde. Hlavním programem jsou závody ve sprintu, ovšem úkolem soutěžících není jen dojet co nejrychleji

Obrazem: 13. Jarní sprinty na Vítkově – memoriál Roberta Kudrny Přečíst celý článek...

V Británii je na prodej replika Volkswagenu Golf W12 650 biturbo

Mysleli jste si, že Volkswagen Golf W12 650 biturbo, který automobilka vytvořila na základě páte generace tohoto modelu, existuje pouze v jednom modelu? Chyba! Ve Velké Británii existuje jeho replika. Jenže… Původní koncept, vytvořený pro každoroční sraz u rakouského jezera Worthersee, měl v této kategorii vozů nevídaný motor. Jeho původ v Bentley Continental GT dává

V Británii je na prodej replika Volkswagenu Golf W12 650 biturbo Přečíst celý článek...

Volkswagen se již zítra zúčastní Jarních sprintů na Vítkově

Volkswagen zve nadšence i širokou veřejnost na třináctý ročník akce Jarní sprinty na Vítkově – memoriál Roberta Kudrny. V hlavní roli budou klasické vozy Volkswagen Brouk a Volkswagen Bus, ovšem na místě se představí také aktuální Beetle z limitované edice GSR, která byla pro celý svět vyrobena v pouhých 3500 exemplářích. Jarní sprinty na Vítkově – memoriál Roberta

Volkswagen se již zítra zúčastní Jarních sprintů na Vítkově Přečíst celý článek...

Volkswagen 4Motion Experience aneb s Volkswageny mimo silnici – foto + video

V úterý 15. dubna jsme vyrazili do Motorlandu v Bělé pod Bezdězem, pozval nás tam Volkswagen, abychom se svezli s užitkovými modely s pohonem všech kol 4Motion. Pro testovací jízdy byla připravena takřka celá flotila z nabídky: Cross Caddy, Caravelle, Transporter, Multivan a dvojice Amaroků, chyběl jen největší z modelů, Crafter. Historie Volkswagen pohon všech

Volkswagen 4Motion Experience aneb s Volkswageny mimo silnici – foto + video Přečíst celý článek...

Volkswagen Golf R400

Volkswagen Golf R400: zběsilý hot hatch na Auto China 2014

Teprve nedávno byl představen nejnovější Volkswagen Golf R s výkonem 221 kW/300 koní a pohonem všech kol. Nejostřejší sériový Golf všech dob a jeden z nejagilnějších sportovních vozů ve své třídě, který zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,9 sekundy a jeho nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Avšak potenciál Golfu, který debutoval přesně před

Volkswagen Golf R400: zběsilý hot hatch na Auto China 2014 Přečíst celý článek...

Volkswagen Golf R400

Volkswagen Golf R400: koncept čtyřset koňového hot-hatche se ukazuje v Pekingu

Počátkem roku se začalo mluvit o tom, že Volkswagen plánuje ještě zběsilejší Golf R. Měl být stejně výkonný jako „obyčejné“ eRko, ale o pár desítek kilogramů lehčí a znatelně ovladatelnější. To se nakonec nepotvrdilo, tedy potrvdilo, ale jen z části. Ještě zběsilejší Golf automobilka představila, ale dopadlo to nakonec trochu jinak. Na autosalonu v Pekingu

Volkswagen Golf R400: koncept čtyřset koňového hot-hatche se ukazuje v Pekingu Přečíst celý článek...

Volkswagen Touareg: faceliftovaný model na autosalonu v Pekingu

Volkswagen Touareg patří mezi nejúspěšnější luxusní SUV na světě. Volkswagen prodal během jednoho desetiletí přibližně 720 000 exemplářů tohoto modelu. Jen v uplynulém roce se rozhodlo více než 70 000 motoristů pro nový Touareg, jehož koncepce spojuje to nejlepší ze světa silničních a terénních vozů. Volkswagen představuje nyní na autosalonu Auto China v Pekingu ve světové premiéře zdokonalenou verzi

Volkswagen Touareg: faceliftovaný model na autosalonu v Pekingu Přečíst celý článek...

Volkswagen se loučí s legendární dodávkou Kombi (Typ 2) – video

Volkswagen Typ 2 je pojem, který se před zhruba dvěma lety propíral snad všude. Jednou se mluvilo o tom, že se jeho výroba po několika letech přesouvá do Evropy, pak zase, že zůstává v Brazílii a končí. Utrum všemu pak udělala sama automobilka Volkswagen, když oznámila, že v Brazílii vyrobí takzvanou „Last Edition“, tedy poslední

Volkswagen se loučí s legendární dodávkou Kombi (Typ 2) – video Přečíst celý článek...

Přejít nahoru