Audi

ABT poslal svou parádně upravenou Audi RS 4 do zasněžených hor

Jen těžko budete hledat tradičnějšího úpravce koncernových aut, než je německá společnost ABT Sportsline. Jeden z posledních projektů, který se oficiálně představí na letošním autosalonu v Ženevě, je založen na už tak velmi výkonné Audi RS4 Avant. Ovšem ABT se rozhodl, že z ní udělá malé monstrum, což se podle nás povedlo. Nutno ovšem říct, že tentokrát […]

ABT poslal svou parádně upravenou Audi RS 4 do zasněžených hor Přečíst celý článek...

Karbon venku, karbon uvnitř a nějaký ten výkon navíc. ABT si pohrál s RS 4

Stejně jako se na velké autosalony připravují automobilky, tedy alespoň některé, chystají to nejlepší ze svých garáží i profesionální úpravci. Mezi takové patří i ABT Sportstline, který na jaře do Ženevy poveze malé peklo na kolech. Tím bude upravená Audi RS 4 Avant. Toto kombi ovšem prošlo velkou úpravou. Tou asi nejvýraznější změnou je opravdu

Karbon venku, karbon uvnitř a nějaký ten výkon navíc. ABT si pohrál s RS 4 Přečíst celý článek...

Jihomoravští policisté mají „nové“ 580koňové služební auto

Když jste majitelem Audi RS 6, ale zapletete se do trestné činnosti, může se vám snadno stát, že vám bude auto, ostatně stejně jako další majetek zabaven státem. Následně jej stát nabídne k prodeji, ale pokud o něj nikdo nebude mít zájem, bude to zase stát, který rozhodně, co se s ním bude dít dál. A přesně

Jihomoravští policisté mají „nové“ 580koňové služební auto Přečíst celý článek...

prvni-jizda-2019-audi-q3

Poprvé jsme se svezli s novou generací Audi Q3

Audi uvádí na trh nové generace modelů A1 a Q3. A právě s větším z nabídky jsme se poprvé svezli v zasněženém okolí Prahy. Konečně MQB Tou nejzásadnější změnou na nové generaci Audi Q3 není vzhled, ale to, že konečně dostala podvozkovou platformu MQB, kterou už mají ostatní modely koncernu Volkswagen. I díky tomu jsou

Poprvé jsme se svezli s novou generací Audi Q3 Přečíst celý článek...

Pětice nejhorších aut roku 2018 podle Jeremyho Clarksona

Jezza je znám svým poměrně břitkým humorem a také tím, že si nikdy za žádných okolností nebere servítky. Pokud je podle něj nějaké auto špatné nebo jen ošklivé, nejen, že to naprosto na rovinu řekne, ale ještě k tomu přidá patřičně peprný komentář. A nejinak je tomu s výběrem pěti těch podle něj nejhorších, nejošklivějších

Pětice nejhorších aut roku 2018 podle Jeremyho Clarksona Přečíst celý článek...

zavod-sprint-bmw-m3-e30-audi-rs2-avant-video

BMW E30 M3 a Audi RS2 Avant: jak dopadne tento retro sprint?

BMW E30 M3 a Audi RS2 Avant jsou legendy z let minulých. Oba modely stály u začátků rychlých verzí modelů obou značek a oba dva teď stojí na startu závodu ve sprintu. Bude rychlejší čtyřválcové, lehčí BMW s pohonem zadních kol nebo kombík s přeplňovaným pětiválcem, dotekem Porsche a legendárním pohonem všech kol quattro? Tohle

BMW E30 M3 a Audi RS2 Avant: jak dopadne tento retro sprint? Přečíst celý článek...

V Rusku se s drahými SUV dělá přesně to, k čemu byly stvořeny. Jezdí v terénu

Silnice takřka z celého světa jsou přeplněné SUV. Vozy tohoto typu si mezi zákazníky získávají stále větší oblibu a nemyslíme si, že se na tom v nejbližší budoucnosti něco změní. Vždyť na ten zájem už zareagovaly i automobilky a takřka každá už dnes nějaké SUV nabízí. Ovšem všechna tato auta jsou často kritizována za to,

V Rusku se s drahými SUV dělá přesně to, k čemu byly stvořeny. Jezdí v terénu Přečíst celý článek...

Santa Claus se stal hipsterem s vyposilovaným tělem a jezdí v Audi RS 5

Možná nejste příznivci Santa Clause a preferujete raději našeho Ježíška, ale uznejte sami, že na něj by se všechny ty vánoční reklamy točily opravdu špatně. Jsou to mimo jiné právě automobilky, které každoročně Santu do svých reklam s chutí zařazují. Většinou ho zobrazují jako milého staříka s šedivým plnovousem, který má nadváhu a spoustu dárků. To je

Santa Claus se stal hipsterem s vyposilovaným tělem a jezdí v Audi RS 5 Přečíst celý článek...

audi-sq2- (7)

Audi SQ2 se představuje. Má 300 koní a z 0 na 100 km/h zrychlí pod 5 sekund

Audi představuje model SQ2, který snoubí nápadný design s mimořádným potěšením z jízdy. Nový vrcholný model rodiny Q2 zaujímá v segmentu kompaktních SUV výjimečné postavení. Poskytuje nejvyšší výkon 221 kW/300 koní, což postačuje ke sprintu z 0 na 100 km/h za 4,8 sekundy a k dosažení nejvyšší rychlosti 250 km/h. Hnací sílu přenáší bez zaváhání na vozovku pohon všech

Audi SQ2 se představuje. Má 300 koní a z 0 na 100 km/h zrychlí pod 5 sekund Přečíst celý článek...

Audi R8-BMW-i8-McLaren-570S-Mercedes-AMG-GT-C-sprint-video

Audi R8, BMW i8, McLaren 570S a Mercedes-AMG GT C: Kdo vyhraje sprint?

Kabriolety a roadstery jsou auta, která vám při jízdě dopřejí ještě intenzivnější zážitky. Nemusí nutně jít jen o velké luxusní modely, ale i o sportovní nebo dokonce supersportovní auta. To ostatně dokazuje i čtveřice aut z přiloženého videa. V tom se vedle sebe postaví Audi R8 Spyder, BMW i8 roadster, McLaren 570S Spider a Mercedes-AMG

Audi R8, BMW i8, McLaren 570S a Mercedes-AMG GT C: Kdo vyhraje sprint? Přečíst celý článek...

Volkswagen 6-speed DSG: Golf R32 lever gate

Dvouspojková převodovka DSG slaví 15leté výročí

Revoluce v oblasti pohonu slaví výročí: Přesně před 15 lety představil Volkswagen první velkosériově vyráběnou dvouspojkovou převodovku DSG. Automatickou převodovku moderní doby. Hospodárnější a sportovnější než veškeré do té doby vyráběné automatické převodovky. Převodovka DSG změnila způsob řazení – a tím i jízdu automobilem jako takovou – především v kompaktní třídě. Tam, kde se do roku 2003

Dvouspojková převodovka DSG slaví 15leté výročí Přečíst celý článek...

ABT stvořil monstrum v rodinném kabátě. Jmenuje se RS6+ Nogaro Edition

Také máte takovou slabost pro rodinné kombíky, které hrdě ukáží zadní světla i zavedeným supersportům? Ten pocit, kdy víte, že máte pod kapotou malé peklo, které jen čeká na povzbuzení plynovým pedálem, je skvělý. A to vlastně ani nemusíte jet nějak rychle. Stačí jen vědět, že můžete. 😊 Přesně tak by se dalo definovat tohle

ABT stvořil monstrum v rodinném kabátě. Jmenuje se RS6+ Nogaro Edition Přečíst celý článek...

Přejít nahoru