Audi

test-2021-audi-s8-quattro- (2)

Test Audi S8 TFSI quattro (2021)

Rychlé verze měly v nabídce Audi A8 své místo již od první generace vlajkové lodi německé automobilky. Asi nepřekvapí, že Audi S8 nechybí ani v nejnovější generaci, kterou pohání 571koňový benzinový osmiválec. A právě tohle auto jsme vyzkoušeli v testu. Decentní vylepšení designu Protože jde o vrchol nabídky, musí se S8 od běžné A8 odlišit. […]

Test Audi S8 TFSI quattro (2021) Přečíst celý článek...

ken_block-audi

Ken Block přesedá do elektrické audi a chystá Electrikhanu. Vyzkoušel ale i klasiku závodních tratí z doby, kdy o závodění teprve snil

Ken Block je všestranným pilotem, což dokázal jak ve své sérii Gymkhana, tak za volantem rallye speciálů. Ještě před nedávnem byl neodmyslitelně spjat se značkou Ford, se kterou se ale po letech rozloučil. Následně koketoval s mladoboleslavskou škodovkou a teď uzavřel nové partnerství se značkou Audi. A protože ingolstadtská automobilka, stejně jaké jiné značky, postupně přesedá

Ken Block přesedá do elektrické audi a chystá Electrikhanu. Vyzkoušel ale i klasiku závodních tratí z doby, kdy o závodění teprve snil Přečíst celý článek...

mercedes-benz-300e-w124

Máte doma jeden z těchto youngtimerů? Rozhodně jej neprodávejte, jeho cena poroste

Levně kpupit a draze prodat. To je životní krédo, kterým se řídí každý makléř, realitní agent nebo prodejce automobilů. A právě u aut v posledních letech stoupá obliba youngtimerů a veteránů. To, co jste před pár lety mohli koupit za babku, dnes prodáte za slušné peníze. A jaká auta byste měli koupit teď, aby se

Máte doma jeden z těchto youngtimerů? Rozhodně jej neprodávejte, jeho cena poroste Přečíst celý článek...

audi-v8_42_tdi

Toto je 8 motorů, kterým byste se při nákupu luxusní ojetiny měli raději vyhnout

Investice do kdysi luxusního vozu se zdá být vcelku bez rizika. Auta nejvyšší třídy měla ve své době nejlepší vybavení, díky čemuž by měla být plně funkční i dnes. Nebo snad ne? Některé modely se nevyplatí kupovat, i když kdysi patřily mezi špičku. Na vině jsou obvykle jejich pohonné jednotky. BMW 2.0d (N47D20) Tyto motory

Toto je 8 motorů, kterým byste se při nákupu luxusní ojetiny měli raději vyhnout Přečíst celý článek...

test-2021-Plug-in-hybrid-Audi_Q5_55_TFSI_e_quattro- (1)

Test plug-in hybridu Audi Q5 TFSI e quattro (2021)

Nové znamená lepší. Paušalizovat sice nemůžeme, ale v případě inovovaného modelu Audi Q5 TFSIe to platí dvojnásob. Nejenom že auto má mnohem větší baterii a reálně ujede na elektřinu o větší kus dál, ale ještě to nemělo žádný vliv na prostorový komfort v kabině, neřku-li kufru. Plug-in hybridní Q5 je tedy pořád slušně velké, střelhbité

Test plug-in hybridu Audi Q5 TFSI e quattro (2021) Přečíst celý článek...

audi e-tron - elektromobily

Od roku 2026 budou mít nové Audi jen elektrický pohon. Spalovací motory úplně skončí v roce 2033

Audi bude do roku 2030 lídrem z hlediska trvalé udržitelnosti i v sociální a technologické oblasti. Prémiová značka nabídne uživatelům elektromobilů zážitkový svět s vlastním ekosystémem. „Značce Audi zajistí budoucnost podniková strategie ‚Vorsprung 2030‘,“ říká předseda představenstva značky Audi Markus Duesmann. „Rychlost změn v naší společnosti razantně roste. Proto urychlujeme naši transformaci.“ Společnost Audi před několika týdny oznámila, že

Od roku 2026 budou mít nové Audi jen elektrický pohon. Spalovací motory úplně skončí v roce 2033 Přečíst celý článek...

test-2021-audi_rs_q3_sportback- (6)

Test Audi RS Q3 Sportback 2.5 TFSI quattro (2021)

Svět se mění a s nastupující elektromobilitou se bude měnit ještě více, takže my, ti opravdoví „petrolheadi“, máme posledních pár let na to, abychom si užívali výkonné benzinové motory. I proto jsme neodolali nabídce k otestování Audi RS Q3 Sportback, které má pod kapotou skvěle znějící pětiválec. 1-2-4-5-3 Říkáte si, co je to za nesmyslnou

Test Audi RS Q3 Sportback 2.5 TFSI quattro (2021) Přečíst celý článek...

audi-rs3-rekord

Audi RS 3 je na Nürburgringu rychlejší než některé supersporty včetně Bugatti Veyron

Je neskutečné, jak se technika a schopnosti aut posouvají. Rekordní čas nejnovějšího Audi RS 3 na okruhu Nürburgring to jen potvrzuje. Tento 400koňový sedan je totiž stejně rychlý nebo rychlejší než spousta jen o pár let starších supersportů. A to včetně Bugatti Veyron! Audi posadilo při své rekordní jízdě, o které jsme psali zde (a

Audi RS 3 je na Nürburgringu rychlejší než některé supersporty včetně Bugatti Veyron Přečíst celý článek...

audi-rs3-rekord

Další rekord Nürburgringu pokořen. Králem mezi kompakty je nová Audi RS 3

Okruh Nürburgring přitahuje automobilky jako můra lampu. Jakmile snad jakákoliv značky vypustí do světa nějaký ostřejší model, nechá jej zajet ostré kolo právě na tomto okruhu. Řada výrobců tam dokonce má svá testovací a vývojová střediska. Čas zajetý v tomto ostrém kole se pak používá jako marketingový nástroj a jako pošťouchnutí konkurentům. A funguje to

Další rekord Nürburgringu pokořen. Králem mezi kompakty je nová Audi RS 3 Přečíst celý článek...

Audi_RS3_Sportback-a-Audi_RS3_Sedan

Audi RS 3 už je možné objednávat. Cena startuje na 1 552 900 Kč

Nový model Audi RS 3 je z hlediska zrychlení a nejvyšší rychlosti nejlepší ve své třídě. Poprvé v modelu značky Audi použitý systém Torque Splitter zajišťuje maximální agilitu a optimální stabilitu. Dva dodatečné režimy RS umožňují jak rychlé časy na kolo, tak i jízdu kontrolovaným smykem na závodním okruhu. Zákazníci mohou nové Audi RS 3

Audi RS 3 už je možné objednávat. Cena startuje na 1 552 900 Kč Přečíst celý článek...

Audi_RS3_Sportback-a-Audi_RS3_Sedan

Nové Audi RS 3 se představuje. Zůstal pětiválec, má driftovací režim i nové jízdní módy

Nové Audi RS 3 nabídne nejvyšší úroveň jízdní dynamiky a nejlepší parametry ve svém segmentu. Svědčí o tom zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,8 sekundy, nejvyšší rychlost až 290 km/h a rozsáhlá výbava zahrnující systém RS Torque Splitter, pneumatiky s téměř hladkým dezénem a specifické jízdní mody RS. Razantní zrychlení doprovázené velmi emocionálním

Nové Audi RS 3 se představuje. Zůstal pětiválec, má driftovací režim i nové jízdní módy Přečíst celý článek...

bmw-120i

Stanice technických kontrol zveřejnily desítku nejspolehlivějších ojetin do 130 tisíc korun

Přemýšlíte o koupi ojetého auta? Německá síť technických stanic zveřejnila žebříček 10 nejspolehlivějších ojetin s cenou do 5 tisíc eur, což je v přepočtu necelých 130 tisíc korun. Údaje pocházejí z počtu závad u provedených prohlídek na německých STK. Německé stanice technické kontroly vydávají přehled spolehlivosti, ale i nespolehlivosti jednotlivých modelů poměrně často jako TÜV

Stanice technických kontrol zveřejnily desítku nejspolehlivějších ojetin do 130 tisíc korun Přečíst celý článek...

Přejít nahoru