Po etapě intenzivního produktového vývoje byla automobilka Volvo Cars za své úsilí odměněna získáním ocenění „Global OEM Infotainment Solutions Award“ za řešení automobilového infotainment systému, které jí bylo uděleno internetovým magazínem Telematics Update v rámci 14. ročníku konference o telematických technologiích pořádané 3. června v Detroitu.
V letošním roce bylo navrženo čtyři sta nominací. Společnost Volvo Cars zvítězila ve dvou samostatných kategoriích, v nichž získala cenu za řešení automobilového systému infotainment „Global OEM Infotainment Solutions Award“ a cenu za nejlepší automobilovou aplikaci „Best Automotive Application Award“.
„Ze získání tohoto ocenění máme velkou radost, obzvláště po tom, co jsme několik let intenzivně pracovali na zdokonalení našeho palubního systému infotainment tak, aby dosahoval prvotřídní světové úrovně. Výsledky našich inovací zaměřených na zákazníka jsou zcela zjevné v námi představených unikátních integrovaných aplikacích, které řidičům vozů Volvo nabízejí jednoduše ovladatelné uživatelské rozhraní a jízdní zážitek, který pro ně bude odměnou,“ prohlašuje Thomas M. Müller, viceprezident oddělení pro vývoj elektrických a elektronických systémů a elektronických koncepcí pohonu ve společnosti Volvo Car Group.
Ocenění Global OEM Infotainment Solutions Award
Cena „Global OEM Infotainment Solutions Award“ za řešení automobilového systému infotainment byla automobilce Volvo Cars udělena za vyvinutí zbrusu nového informačně-zábavního systému Sensus Connect, který je od roku 2014 dostupný pro všechny nové vozy Volvo.
Systém Sensus Connect přináší zákazníkům hned několik klíčových výhod. Mezi ty se řadí integrované aplikace fungující na principu cloudu, které lze jednoduše aktualizovat bez nutnosti složitého stahování dat nebo návštěvy servisu. A také stabilní, spolehlivé a bezpečné mobilní internetové připojení, jež chrání jak osobní data, tak informace o vozidle.
Mezi aplikace, které jsou součástí systému Sensus Connect, patří na příslušných trzích i hudební streamingová služba Pandora, která je celosvětově poprvé integrována přímo do automobilového palubního systému. A dále vůbec první řešení umožňující najít parkoviště a zaplatit za něj přímo z vozu. Další aplikace zahrnují vyhledávací služby na základě polohy, sdílení aktuální pozice prostřednictvím služby Glympse, informace o bodech zájmu z Wikipedie, online objednávání servisu (v ČR dostupné od roku 2015), které majitele automaticky upozorní na nutnost servisní prohlídky a sjedná předběžný termín schůzky, TuneIn, Rdio, Stitcher a další.
„Díky pevným vztahům s vývojáři aplikací a úzké spolupráci s firmou Ericsson, která zajišťuje Volvo Cloud, s naším dodavatelem navigačních podkladů HERE (společnost Nokia) a s naším poskytovatelem telematických technologií Wireless Car můžeme nabídnout nejlepší možnou kombinaci různých řešení uspokojujících potřeby naší rostoucí zákaznické základny,“ dodává Müller.