Mansory je úpravcem dobře známým pro své opravdu odvážné projekty. Ty se ale málokdy věnují značce Audi. Mansory nejčastěji upravuje BMW, Ferrari, Mercedes-Benz nebo Bentley. Audi je pro něj tak trošku novinkou, přesto je jasné, že mu to jde i s inglostadtskými modely.
Důkazem je nejnovější projekt založený na výkonném a velkém SUV Audi RS Q8. To do vínku dostalo novou přední masku, velmi agresivně tvarované nárazníky a výrazný difuzor. Řada dílů je vyrobena samozřejmě z karbonu a v tomto případě navíc přiznaného. Zbytek karoserie je lakován výraznou zelenou barvou, kterou doplňují žluté akcenty. Ty se propsaly i na kola a brzdové třmeny. Mimochodem, všechny karbonové díly si vyrábí přímo Mansory a na míru každému upravovanému vozu.
Vzhledem k tomu, že celé auto je opravdu velké, musí taková být i kola. Jsou 24palcová obutá do pneumatik 295/30 R24 vpředu a 355/25 R24 vzadu.
https://www.facebook.com/mansory/posts/pfbid0eJHYNBRQ6wk8WzGgHWoyoxiXcSEkPinPWHyV8wsnPPUX8HrNecpbbxYt1haEPKFnl
Design je hodně výrazný a tomu muselo odpovídat i to, co je pod kapotou. Tam zůstal sériový čtyřlitrový osmiválec, který ale prošel hardwarovou úpravou a dodán mu byl i nový výfukový systém. Jak ten, tak veškeré úpravy na řídící jednotce také pochází přímo od Mansory, přičemž ve výsledku je na všechna kola posílán výkon 780 koní a točivý moment rovných 1000 Nm. To znamená sprint z 0 na 100 km/h za pouhých 3,3 sekundy, přičemž maximální rychlost je 320 km/h.
Akcelerace a rychlost na úrovni Ferrari Enzo :-). Parametry supersportu u bedny kytu. mazec.