prvni-jizda-2020-seat-leon-15-eTSI- (2)

Auta s manuálem a dieselovým agregátem začínají být jako jednorožci. Minimálně v internetových diskuzích se o nich mluví jako o českém ideálu, ale ve skutečnosti takové verze modelů nabízí stále méně automobilek. Ovšem španělský SEAT se rozhodl, že půjde proti tomuto trendu. Pro aktuálně generaci modelu Leon nově připravil dieselový agregát 2.0 TDI o výkonu 110 kW, tedy 150 koní a šestistupňovým manuálem.

Přečtěte si také:  Test SEAT Leon 2.0 TDI 110 kW DSG (2020)

Ti, kteří by o takovou motorizaci stáli, ale musí počítat s tím, že není dostupná pro úplně všechny výbavy. SEAT ji nabízí jen pro ty dvě nejvyšší, tedy Xcellence a FR. Dobrou zprávou ale je, že se tato motorizace už objevila v ceníku i konfigurátoru, je tedy možné ji objednávat. Stejná motorizace pak už nějakou dobu v ceníku je, ovšem s automatickou převodovkou DSG,

A co tedy vlastně výše zmíněné výbavy nabízí? Nižší Xcellence například digitální přístrojový štít s 10,5“ barevným TFT displejem, 17“ kola, zadní parkovací senzory nebo třeba zadní LED světlomety ve stylu Coast-to-Coast. Pokud někdo neví, jde o světlomety, které jsou propojené, přičemž celý LED pásek svítí. Samozřejmostí je bezklíčové odemykání a zamykání vozu a startování vozu tlačítkem u SEATu označené jako Kessy.

Přečtěte si také:  Jak se změnilo osvětlení aut? Postup od halogenových světlometů po LEDky ukáže SEAT Leon

Výbava FR pak přidává SEAT Drive Profile, tedy individuální nastavení odezvy řízení a plynového pedálu, sportovněji tvarované nárazníky, ale i sportovní a o 15 mm snížený podvozek a tužší nastavení odpružení.

Ceny pak automobilka stanovila na 734 900 Kč pro výbavu Xcellence a 739 900 Kč pro FR.

Přidat komentář