Zpráva do vesmíru od Hyundai sbírá další ceny

Od Tisková zpráva | 28. 9. 2015


Video o zaslání zprávy do vesmíru od společnosti Hyundai Motor získalo dvě bronzová ocenění Clio Awards. Tento nejnovější úspěch završuje trojici ocenění, které snímek získal na festivalech v Cannes a New Yorku.

Video má v tuto chvíli na YouTube bezmála 70 milionů zhlédnutí a stále ještě vyvolává pozornost na sociálních sítích po celém světě. Kreativní kampaň vypráví příběh o tom, jak Hyundai Motor poslal zprávu z 13-leté dívky k jejímu otci, který pracuje jako astronaut na Mezinárodní vesmírné stanici.

Ve videu 11 vozů Genesis napsalo obrovský vzkaz o velikosti 5,55 km2 na vyschlé dno jezera Delamar Dry Lake ve státu Nevada. Obrázek pak dívčin otec zachytil z Mezinárodní vesmírné stanice. Hyundai Motor následně vyzval diváky k vytvoření vlastní zprávy, kterou by mohli virtuálně sdílet se svými blízkými. Této příležitosti dosud využilo více než 85 000 lidí po celém světě.

Od svého spuštění v dubnu letošního roku bylo video vysíláno více než 800 krát na amerických národních televizních kanálech, jako ABC, Fox TV a NBC, stejně jako zmíněno v mnoha tištěných i online médiích, včetně časopisu Time, People a Forbes. Cena Clio Awards přichází po čtyřech bronzových oceněních v Cannes a New Yorku – včetně třetí ceny v kategorii „Film: Využití média“ na letošním festivalu nejlepších reklamních videí v New Yorku.

Samotné vytvoření vzkazu má ještě další prvenství. Jako nejdelší stopa vytvořená pneumatikami automobilu byla zapsána do Guinessovy knihy rekordů. Scott Noh, vedoucí zahraničního oddělení marketingu v Hyundai Motor Company řekl: „Naším cílem bylo propojit ty nejvzdálenější členy rodiny dramatickým a zároveň velmi osobním způsobem. V rámci naší filozofie vyjádřené heslem ‘Nové myšlení‘ se nám podařilo tímto ambiciózním videem dosáhnout našeho cíle. Z reakcí diváků i díky oceněním, která jsme dostali, je jasné, že se nám to podařilo. Jsme hrdí na to, že jsme takové propojení umožnili a zasáhli tolik lidí po celém světě.“