Když si koupíte Ferrari, asi nebudete chtít stejné auto potkávat na každém rohu. Aby se to nestávalo, můžete ho odvézt k nějakému úpravci, aby ho doladil přesně pro vás. Návod ukazuje třeba tuner s příznačným jménem Wheelsandmore, který vylepšil Ferrari F8 Tributo.
A začněme tedy rovnou koly. Místo těch sériových může zákazník vybírat z nabídky značek F.I.W.E., FORK nebo 6Sporz s průměrem 9.5×21 palců vpředu, obouvající pneumatiky 255/30 R21, respektive 12.5×22 palců s pneumatikami 335/25 R22.
Aby kola do blatníků padly skvěle, nabízejí Wheelsandmore snižovací kit podvozku, který auto přiblíží k zemi o 35 mm. Zároveň si k tomu můžete pořídit i kit, který dokáže zvýšit předek o 40 mm, aby bylo možné bezpečně přejet zpomalovací prahy.
Došlo i na motor. Wheelsandmore nabízí i zvýšení výkonu. Tuner nabízí jednotku, která upraví nastavení řídící jednotky a zvýší hodnoty 3,9litrového twin-turbo motoru V8 z 530 kW/720 koní a 770 Nm na 600 kW/816 koní a 890 Nm. K motoru je možné pořídit také nerezový výfuk.
O tom, jak moc se zlepší dynamické hodnoty oproti sériovému Ferrari F8 Tributo, úpravce nehovoří. V sérii dokáže auto z klidu na 100 km/h zrychlit za 2,9 sekundy, z místa na 200 km/h to umí za 7,6 sekundy a zrychluje až k maximální rychlosti 340 km/h.