Volvo XC90 Excellence zažije v Ženevě svůj evropský debut – foto + video

Autor: Tisková zpráva - 29. 2. 2016


Nejluxusnější vůz v 89leté historii společnosti Volvo Cars, exkluzivní čtyřmístné Volvo XC90 Excellence, zažije svůj evropský debut na letošním autosalonu v Ženevě.

Nejluxusnější vůz modelové řady automobilky Volvo, model XC90 Excellence, který vychází z cenami ověnčeného SUV XC90, posiluje pozici společnosti coby výrobce prémiových automobilů. Za svůj exkluzivní charakter vděčí tento vůz mimo jiné také rozšířenému využívání kůží potažených povrchů, koženému čalounění té nejvyšší kvality a ručně vyráběným křišťálovým skleničkám proslulé švédské sklářské značky Orrefors.

Prvotřídní komfort samostatných zadních sedadel s možností nastavení v různých aspektech, s masážní funkcí a se speciálně navrženými opěrkami hlavy je dále umocněn ledničkou, dvěma sklopnými stolky a držáky nápojů s funkcí chlazení i ohřívání.

Volvo XC90 Excellence, jež je postaveno na modulární platformě SPA vyvinuté automobilkou Volvo, je ve standardu vybaveno oceňovaným plug-in hybridním motorem T8 Twin Engine, který nabízí tři různé jízdní režimy: Pure, Hybrid a Power. To znamená, že Volvo XC90 Excellence je schopno při působivě nízkých emisích dosáhnout výkonu až 407 koní.

„Volvo XC90 Excellence nabízí dokonale luxusní zážitek. Jedná se o naše nejvyšší provedení Volva XC90, o něž se velmi zajímají naši movitější zákazníci,“ uvedl Björn Annwall, senior viceprezident oddělení prodeje, marketingu a zákaznického servisu ve společnosti Volvo Cars. „Zvýšená zvuková izolace, vyspělý audiosystém se soustavou reproduktorů Bowers & Wilkins a možnost ovládání celé řady různých funkcí ze zadních sedadel povznášejí Volvo XC90 Excellence na novou úroveň luxusu a komfortu.“

Volvo XC90 Excellence lze nyní na některých trzích objednat v rámci exkluzivního online prodeje, což odráží rostoucí důležitost digitálního prodeje v prodejní a marketingové strategii automobilky Volvo.

Pokud jde o online prodej, tento model kráčí ve šlépějích Volva XC90 First Edition, jež bylo v limitované edici 1 927 individuálně číselně označených vozů prodáváno výhradně online prostřednictvím webových stránek www.volvocars.com. Všech 1 927 vozů XC90 First Edition, které měly svým počtem oslavit rok založení automobilky Volvo, bylo vyprodáno během 48 hodin od zahájení prodeje (rok 2014).

Online prodej Volva XC90 Excellence byl nyní zahájen ve Švýcarsku, Francii, Belgii a Lucembursku, k nimž se na jaře přidá i Čína.

Přestože lze tuto variantu nyní objednat pouze online, později tohoto roku bude na dalších trzích včetně USA k zakoupení také klasickým způsobem přes autorizované dealery Volvo.

„Exkluzivní online prodej Volva XC90 Excellence představuje názorný příklad toho, jak společnost Volvo Cars mění svůj způsob prodeje vozů a přizpůsobuje se novým trendům v oblasti péče o zákazníka,“ uvedl dále Björn Annwall. „Bez ohledu na to, kde naši klienti zakoupí své vozy, je naším cílem zajistit jim s pomocí našich autorizovaných dealerů ten nejlepší možný zážitek, jakého se jim při koupi vozu může dostat.“

Platforma pro online prodej, která byla vyvinuta na základě úspěšného pilotního projektu pro prodej speciální edice First Edition, představuje důležitý prvek globální marketingové strategie automobilky Volvo. Tuto platformu bude automobilka Volvo používat při prodeji svých speciálních edicí čím dál častěji a online prodej se po celém světě stane doplňkem klasických autorizovaných dealerství.

Automobilka Volvo Cars zahájila úzkou spolupráci se členy své dealerské sítě, jejímž výsledkem by mělo být vytvoření nástroje, který bude nabízet osobní přístup, jenž je nesmírně důležitý jak pro nákup a předávání vozu, tak i pro následné servisní práce.


TIP: Spočítejte si nejvýhodnější autopojištění

Kalkulačka: povinné ručení a havarijní pojištění


Štítky: , , , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru