Víte, co se s vaším autem děje v servisu, když se vy nedíváte?

Autor: Anina Russová - 11. 4. 2018


Říkáte si, co by se asi tak dělo? V servise přeci provedou nutné opravy, povinné výměny a nezbytné kontroly. Kdyby to tak opravdu fingovalo, asi by na světě bylo mnohem lépe. Jenomže realita může být jiná, a i v těch značkových a velmi drahých servisech, kde bychom očekávali tu nejlepší péči se občas mohou dít velmi zvláštní věci.

Své by vám o tom mohl vyprávět podnikatel a obchodník Daniel Shiekhan, který žije a pracuje v Kanadě. Je majitelem několika aut, ale tehdy musel do servisu se svým Mercedes-Benzem S 63 AMG. Šlo jen o lehký servis na převodovce, pro který si dokonce Daniel za výhodnou cenu pořídil a do servisu přivezl vlastní díly. Samotnou výměnu dílů servis naúčtoval správně. Podle tabulek šlo o práci na 1,6 hodiny, což Daniela vyšlo na 236,8 kanadských dolarů, tedy asi 3800 Kč. Potud tedy vše v pořádku. Daniel měl ale v autě nainstalovanou kameru, která zachytila, že všechno v pořádku rozhodně nebylo.

V prvé řadě si technik nezjistil, co vlastně má s autem dělat, a tak jen vyměnil olej v převodovce. To mu zabralo nějakých 11 minut. A aby zbylý čas jen nelelkoval po dílně, rozhodl se zajet ještě s kolegou na zmrzlinu. Tu vzali i ostatním z práce, přičemž s ní zvládli upatlat interiér a rozhodně neřešili, že by to po sobě měli utřít. S autem si dali několikakilometrové kolečko po okolí a když jim volal šéf, aby jim připomněl, že v kufru jsou díly k použití, mechanik sprostě šéfovi zalhal a tvrdil, že vše udělal tak, jak měl. K tomu si s kolegou dělali legraci jak ze šéfa, tak majitele auta. Aby to celé završili, podařilo se jim poškodit jedno z kol, což také nikdo neřešil.

Záznam z kamer je vcelku jasným důkazem o tom, že se servis a jeho zaměstnanci zachovali opravdu extrémně nepatřičně a Daniel požadoval nějaké řešení. To ale nepřišlo. Snažil se se servisem dohodnout a na radu svého právníka video dlouhé dva roky nezveřejňoval a stále se snažil domoci nějakého vysvětlení a hlavně vyrovnání. Když se ale nic nestalo, rozhodl se video ukázat veřejnosti. Až poté kanadský dealer Mercedes-Benz zareagoval a tvrdil, že se s dotyčným vyrovnal. Jak, ale neřekl.


TIP: Spočítejte si nejvýhodnější autopojištění

Kalkulačka: povinné ručení a havarijní pojištění


Štítky: , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru