Zákazníky dnes musíte zaujmout. A je to čím dál tím složitější. Navíc jim musíte nabízet stále širší sortiment produktů. Lidl to tedy vzal vážně. Vedle zeleniny, salámů a pečiva bude prodávat i opravdová auta.
Některé značky aut už nějakou dobu tvrdí, že showroomy a prodejny nových automobilů tak, jak je známe dnes, jsou zastaralé. Chtějí začít svá auta prodávat jinak. A to „jinak“ má například americká Tesla Motors, protože u té si auto kupujete na internetu. A podobně to bude mít i Lidl.
Německá pobočka tohoto obchodního řetězce totiž začala prodávat Fiat 500 na operativní leasing. Nabídka zatím nebude široká, na výběr je jen několik barev (červená, bílá, černá a šedá), ale nic víc. Bude však moci volit délku smlouvy. Tu bude možné uzavřít na 24 nebo 48 měsíců. Vybírat bude možné také z ročního nájezdu 10 000 nebo 15 000 kilometrů.
Cena takového operativního leasingu není vůbec špatná, ta základní a nejnižší bude 89 eur za měsíc. Pokud si vyberete verzi full-servis, pak počítejte se stále velmi zajímavými 164 eury měsíčně. Po „nákupu“ by mělo být auto dodáno za 6 až 12 týdnů.
Jakkoliv si auto nebudete moci koupit přímo v prodejně, ale na internetu, i tak jde o revoluční krok. Lidl tvrdí, že by vám takový nákup neměl zabrat více než 15 minut. V rámci testovacího projektu bude prodáno 1000 aut, potom bude projekt vyhodnocen. Více informací je na webových stránkách Lidlu.
Podobně to ale už více než rok dělá i česká automobilka Škoda, která auta na operativní leasing prodává také v e-shopu.