Škoda Felicia bývala nejčastějším autem na českých silnicích, ale dnes už většinu aut sežrala rez a skončila v ekologické likvidaci. Stále se ovšem dají najít pěkné a zajímavé kousky na prodej. Třeba jako ten, o kterém vám chceme říci nyní. Pod kapotou má totiž 200koňový motor 1,8T 20V.
Když Škoda Felicia přišla, nabízela se pouze s trojicí motorů. Všechny tři byly atmosférické a šlo o benzinové čtyřválce s objemem 1,3 litru a 1,6 litru a pak také o naftový čtyřválec 1,9 D. Byly to sice spolehlivé agregáty, ale přílišnou dynamikou s nimi auto neoplývalo. Auto, které je aktuálně na prodej za 70 tisíc korun, by vás ovšem svou dynamikou mohlo doopravdy překvapilo. Jeho přední kola totiž pohání motor, který se dával do Volkswagenu Golf GTI čtvrté generace a s dalšími úpravami i do první generace Škody Octavia RS.
Na první pohled tohle auto zvenku vypadá docela běžně, jiná jsou jen kola (podle inzerátu jsou ovšem na autě aktuálně jiná kola se semislicky) a v předním nárazníku je poměrně velký mezichladič, který by jistý potenciál auta mohl prozrazovat.
Pod kapotou je motor 1,8T 20V typu AGU, což znamená v sérii výkon 110 kW/150 koní. Dostal ale nějaké úpravy. Prodejce zmiňuje vstřiky a zapalovací cívky ze 132kW verze Octavia RS, intercooler, chladič oleje a kompletní přetěsnění a nové rozvody. Motor nakonec oddechuje novým nerezovým výfukem s poměrně velkým průměrem 70 mm. Výkon by měl být 147 kW/200 koní.
Není to ale jen o zvyšování výkonu, prodejce zmiňuje, že je upraven i podvozek a brzdy. Místo sériového podvozku jsou tu (výškově i tuhostně) stavitelné tlumiče Koni, uložení náprav je tužší, vpředu jsou větší chlazené kotoučové brzdy a vzadu jsou místo bubnů také kotouče.
Na autě jsou i další úpravy jako například sportovní sedadla se čtyřbodovými pásy, sportovní volant anebo sportovní 20litrová nádrž. To si ale v inzerátu bohužel prohlédnout nemůžeme, protože fotky interiéru a ani motorového prostoru prodejce nevložil.
Prodejce na závěr dodává, že auto je v perfektním technickém stavu a zcela bez koroze. K vidění je ve Zlíně a na prodej je za 69 990 korun.
Ja myslím že není a proto ta cena je nízká, vzhledem k investicím
A co tomu řeknou na STK?
Pokud je vše zapsané v technickym průkazu nevidim v tom problem.