brabus-700-widestar-mercedes-amg-g63-fostla-tuning- (1)

Mercedes-Benz třídy G se z původního pracovního off-roadu vyprofiloval mezi auta, která si jeho majitelé kupují hlavně pro jeho neopakovatelný styl. Vždyť i dnes, po čtyřicetli letech výroby ve své druhé generaci vypadá jako kdysi. Hrana střídá hranu a aerodynamika tu hlavní slovo rozhodně neměla.

Auto, které si můžete prohlédnout na fotkách, je navíc vrcholná verze Mercedes-AMG G 63, kterou pohání vysoce výkonný čtyřlitrový benzinový osmiválec s dvojitým přeplňováním. A pokud chcete ještě více stylu, pak si auto můžete nechat upravit. Specialistou je na to například Brabus, nabízející designové, ale i technické úpravy. A tohle auto má obojí. Dostalo kompletní kit 700 Widestar.

Test Mercedes-Benz G 500 4MATIC (2018)

Na karoserii si tak můžete všimnout širokého bodykitu, který sestává z širších nástavců blatníků, jiné kapoty s nasávacím otvorem, ale i z nového spoileru na dveřích zavazadelníku nebo přídavných světlometů na střeše. Vše je přitom vyrobeno z karbonu. K tomu skvěle ladí nová černá 23″ kola a auto sedí díky novému podvozku o 30 mm níže. Karoserii nakonec polepili specialisté z Fostla Wrapping do černé matné fólie.

Ani interiér nezůstal beze změny. I ten totiž dostal kompletní péči od Brabusu a je nově přečalouněn do kombinace kůže a Alcantary. K tomu je to původní ambientní osvětlení, ale i zcela nové diody ve stropě. Vypadá to podobně jako strop modelů Rolls-Royce.

A motor? Sériové parametry géčka jsou 430 kW/585 koní a točivý moment vrcholí 850 Nm. Úpravou v Brabusu se ale dostanou až k 515 kW/700 koní a 950 Nm. Díky tomu se (úpravou omezovače) nejen zvýší maximální rychlost na 240 km/h, ale hlavně se o 0,2 sekundy zkrátí zrychlení z 0 na 100 km/h. To teď zabere této „krabici“ jen 4,3 sekundy.