Svět se vážně v zadní část těla obrací. Nebudeme asi rozebírat současnou politickou situaci, která je k pláči, ale hloupou kauzu #metoo, která zasáhla i svět F1. Štve nás totiž přístup úřadů k tomu, co je a co není pro občany dobré, co je závadné, co bychom vidět měli a co naopak vůbec. Důkaz tohoto tvrzení jsou všechny ty zákazy velmi podařených automobilových reklam, které jsou ale podle úřadů závadné, protože nás, obyčejné občany, mohou nabádat k nebezpečné jízdě. No jo, my občané jsme totiž asi jen hloupé stádečko, které neumí používat mozek.

Strach o to, abychom nejezdili moc nebezpečně naposled odnesla velmi povedená reklama z dílny japonské značky Toyota, konkrétně na model GT86. Ano, to je to dvojče Subaru BRZ, kterým se velmi rychle začalo říkat Toyobaru. Obě auta jsou skvělou automobilovou hračkou. Nemají sice vyšší stovky koní, ale hravosti a chuti po házení zadkem mají obě auta na rozdávání. Za volantem kteréhokoliv z nich můžete zažít pocit opravdového štěstí, chuti do života a absolutního souznění s autem.

Ano, jsou to slova lehce reklamní, ale zcela pravdivá. Ostatně, právě ta zakázaná reklama se o ně taktéž opírá. Celá působí jako počítačová hra zobrazující šedivý svět plný bezpečnostních asistentů, klidu a poslušnosti. Ale jen do chvíle než se hlavní hrdina rozhodně, že takhle žít nechce. Vezme svou GT86 a z toho světa ujede, přičemž musí cestou překonat několik nástrah a předvést pár velmi hezkých driftů.

A to byl právě kámen úrazu. Britské úřady nemohly vydýchat tu rychlejší jízdu, při které hlavní hrdina ujíždí všem těm nařízením a zákazům. No, tak snad se tato móda nedostane k nám…