S tím, jak se na trhu začíná objevovat stále více elektromobilů, začínají se jim věnovat i různí úpravci. Není se co divit, vždyť minimálně v Evropě budou právě elektrická auta dříve či později jejich hlavním zdrojem obživy. Rozdíl mezi úpravou aut se spalovacím motorem a elektromobily je ovšem v tom, že u elektrických vozidel se úpravci věnují především designu. A firmě Auditography to jde dost dobře.
Právě tahle parta se podívala na zoubek Audi RS e-tron GT, tedy jednomu z nejzajímavějších elektromobilů současné doby. Vůz dostal kompletně nový bodykit, jehož součástí je zadní a velmi výrazný difuzor, nové nárazníky, lízátko, nástavce prahů a rozšířené blatníky. K tomu všemu byl přidán snížený podvozek K&W, a hlavně 22palcová karbonová kola Turismo Inventa. Celek podle nás vypadá vážně velmi dobře. A to i díky matně černému polepu.
Jak už jsme zmínili, Audi prošla jen změnou designu. Pohonným ústrojím jsou stále dva elektromotory, jejich společný výkon je 440 kW a točivý moment 830 Nm. RS e-tron GT opravdu patří mezi ty nejzajímavější elektromobily dneška a dopomáhá k tomu i maximální rychlost 255 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h pod tři sekundy.