Porsche Boxster je skvěle ovladatelné auto, které těží z uprostřed umístěného motoru. Tohle auto ale nemá uprostřed jen motor, který navíc prošel poměrně výrazným posílením, ale také řidičovu sedačku.
Tento upravený Boxster vznikl v USA a postavila ho tamější společnost Bisimoto Engineering. Výchozí sériový model byl zcela rozebrán, dostal výraznou odtučňovací kúru, což ve výsledku znamená, že se do výsledného výtvoru mnoho původních součástek nedostalo.
Nejvýraznějšími změnami na motoru je instalace dvou velkých turbodmychadel Precision, díky čemuž může šestiválcový boxer poslat na zadní kola až 700 koní. Pro běžné ježdění je však výkon omezen na 420 koní, tlačítkem v interiéru se dá zvýšit na 526 koní. S přenosem výkonu na silnici pomáhají lepivé pneumatiky Toyo R888 obutá na odlehčených karbonových kolech pocházejících od australských Carbon Revolution.
Auto má také podobnou funkci jako poslední generace Fordu Mustang, která řidiči umožní pálit gumy na místě aniž by ničil zadní brzdy, prostě je odpojí.
Zajímavou pozici má řidič, který sedí – podobně jako řidič McLarenu F1 – uprostřed ve sportovním sedadle Momo. Sedadlo je navíc pevně uchyceno a nedá se s ním pohybovat, pro doladění pozice se posouvají pedály a volant. Řidič je přitom v relativním bezpečí díky vícebodovým bezpečnostním pásů a výraznému ochrannému rámu nad kabinou.