Vidět Bugatti Veyron naživo se rovná velkému štěstí, ale vidět hned dvě se rovná zázraku. Přiložené video dvě bugatky ukáže, navíc nejen statistiky, ale hlavně při jízdě po uzavřené ploše letiště.

Jak vidno, obě dvě auta jsou sice Bugatti Veyron, ale liší se od sebe už na pohled. Zatímco modrošedé auto je “obyčejný” 1001koňový Veyron, to bílé je Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport, tedy verze roadster. Navíc je novější, což nejlépe prozradí přední světlomety. 

Pokud byste potřebovali připomenout, co toto superauto pohání, pak čtěte dále. V zadní části auta se nachází osmilitrový šestnáctiválec s přeplňováním čtveřicí turbodmychadel. Ten se ve své nejslabší verzi může pochlubit hodnotami 736 kW/1001 koní při 6000 ot./min a točivým momentem 1250 Nm od 2200 do 5500 ot./min. Díky tomu, pohonu všech kol a automatické převodovce dokáže zrychlovat z 0 na 100 km/h za neskutečných 2,5 sekundy, z 0 na 200 km/h je za 7,3 sekundy a z místa na 300 km/h to zabere jen 16,7 sekundy. Pokud byste se z maximální rychlosti 407,5 km/h rozhodli zastavit, zvládli byste to podle podle výrobce za 10 sekund.

Obě auta si ve videu můžeme poslechnout nejen při jízdě, ale i na místě, včetně startování motoru. Můžete si všimnout, že tmavé auto má zvuk výraznější než to světlé. Důvod je prostý, liší se totiž výfukem, modrošedý kus je vybaven výfukem od Mansory.

I druhé video ukáže dvojici veyronů. Tentokrát jde v obou případech o Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport. Ten bílý je dokonce tentýž jako v prvním videu. Je příjemné vidět, že jeho majitel ho nemá jen zaparkované v klimatizované hale, ale opravdu s ním jezdí. Tady se postavilo v závodě ve sprintu proti jinému Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport.

A pokud byste si chtěli prohlédnout třeba závod mezi Bugatti Veyron a Bugatti Chirón, pak klikněte na tento odkaz.