To, že budete se svým autem jezdit po okruhu, ještě neznamená, že může vypadat, fungovat a znít jakkoliv. I na závodních okruzích totiž platí přísná pravidla, zejména ta hluková. O tom se docela jasně přesvědčil řidič upraveného Nissanu GT-R.

Ten po několika kolech dostal zákaz na další kola vyjet. Důvod? Jeho výfuk je moc hlučný, což, potvrzují výsledky měření. Při tom mu totiž naměřili 134 decibelů. Ano, 134 decibelů! To je přibližně srovnatelné s tím, jaký hluk dělá při startu stíhačka.

Auto bylo upraveno více, nejen výměnou výfuku. Z přiloženého videa, které bylo točeno z Porsche 911 GT2 RS, které drží na okruhu Nüruburgring rekord nejrychlejšího sériového auta. Mimochodem na ukazateli rychlosti v kapličce přístrojů je nejednou vidět rychlost překračující 300 km/h.

Pod komentářem k videu se přihlásil i samotný řidič Nissan GT-R, kterým je youtube s přezdívkou Take it easy. Je to Francouz a jeho Nissan GT-R je naladěn na více než 700 koní. Kromě toho je odlehčený, měl semislicky a podobně.