techart-gtstreet-r-cabriolet

Sezóna jízdy s větrem ve vlasech, tedy kabrioletů, se postupně chýlí ke konci. To ale neznamená, že už dnes si nemůžete pořídit jednu specialitku bez střechy třeba na příští léto. Připravil ji známý úpravce TechArt, který ji založil na jednom z nejrychlejších kabrioletů, které si můžete pořídit.

Už sériové Porsche 911 Turbo S ve verzi bez střechy je zatraceně drahým a hlavně rychlým kabrioletem. Na českém trhu startuje jeho cena na takřka 6,6 milionech korun, přičemž 3,8litrový šestiválec nabídne výkon 650 koní, točivý moment 800 Nm, zrychlení z 0 na 100 km/h za 2,8 sekundy a maximální rychlost 330 km/h.

Přečtěte si také:  Techart představuje úpravu pro Cayenne GTS. Výkon zvedl o třetinu a zrychlení zkrátil o sekundu

Ovšem německý úpravce chtěl něco trochu zajímavějšího a hlavně rychlejšího. Proto pomocí upravené řídící jednotky motoru a na míru ušitého výfukového potrubí vyšrouboval výkon na 800 koní a točivý moment na 950 Nm. Hodnotu zrychlení úpravce neprozradil, tušíme, že o moc lepší než sériová verze nebude, ale maximální rychlost se posunula na 350 km/h.

Kromě výkonu se úpravce výrazně zaměřil i na design auta. Zdůraznil přitom, že všechny provedené změny nejsou jen na pohled, ale jsou použity s důrazem na aerodynamiku. Větší přívody vzduchu jsou pak pro lepší proudění k mezichladičům a kapota a křídlo jsou vyrobeny z karbonu, aby TechArt co možná nejvíce ušetřil na hmotnosti. Nové a lehčí jsou i blatníky, stejně jako celý bodykit.

Výše jsme zmínili výfuk a hodí se dodat, že je osazen klapkami pro ovládání zvuku auta. Pokud by snad byl pro někoho zvukový projev až příliš, lze jej jedním stisknutím tlačítka zkrotit. Auto je pak oproti sériové verzi o 25 sníženo, přičemž nový podvozek je stavitelný, a dostalo i nová kola, která mají vpředu průměr 20 palců a vzadu 21 palců.

Přečtěte si také:  I Porsche se svezlo na vlně obnovení seriálu 'Přátelé'. Nabídlo speciální edici Tribbiani

Ve výsledku to vůbec nevypadá špatně, především s přihlédnutím k faktu, že jde o funkční tuning, nikoliv pouťové ozdoby. Jenomže i proto tahle úprava rozhodně není z nejlevnějších. Kompletní úprava vyjde na 73 000 eur, tedy asi 1,8 milionu korun. TechArt pak případné zájemce varuje, aby s objednávkou moc neotáleli. Vznikne totiž jen 87 kusů.

Přidat komentář