Skoda-ENYAQ-iV-skica-1

Prezentace nových modelů vám většinou přinášíme my, novináři, ale z důvodu zdravotních omezení kvůli koronaviru se však některé prezentace přenášejí do online světa. A to znamená, že se odhalení novinek můžete účastnit i vy a to z pohodlí svého domova.

Do online světa se částečně rozhodla přesunout i škodovka, která už 1. září představí svůj nový elektrický model Enyaq iV. Samotné odhalení odstartuje v 19. hodin a to dvojím způsobem. Fyzicky v Praze a online na tomto odkazu.

Přečtěte si také:  Nový šéf škodovky Thomas Schäfer říká: "Určitě nesměřujeme k tomu, aby se Škoda stala levnou značkou."

Virtuální pavilon s různými světy značky Škoda

Než proběhne premiéra elektromobilu, nabídne v rámci online prezentace škodovka také nahlédnutí do virtuálního pavilonu s různými světy značky Škoda. Všichni online návštěvníci se budou moci po virtuálním pavilonu pohybovat. V digitálním showroomu bude nejprve stát studie VISION iV, jejímž prostřednictvím poskytla značka konkrétní pohled na řadu prvků svého prvního SUV s čistě elektrickým pohonem. Po konci prezentace bude v showroomu vystaven také ENYAQ iV. Díky 360° záběru si návštěvníci budou moci obě vozidla prohlédnout ze všech stran. K oběma vozům bude také připraven rozsáhlý informační materiál ke stažení.

ŠKODA ENYAQ iV se zaměřila i na moderní design světlometů

Ve studiu budou probíhat i rozhovory s experty. Poté, co se divák do tohoto studia vydá, může si opět pomocí 360° kamery prohlédnout celé jeho prostředí. 20 minut před a po odhalení modelu ENYAQ iV tu moderátoři budou probírat zajímavá témata, týkající se značky Škoda. Prostřednictvím sociálních sítí automobilky budou mít diváci také možnost zasílat své dotazy. V sekci Škoda Cinema si návštěvníci v digitálním showroomu budou moci prohlédnout vybrané modely ze 125leté historie podniku.

V galerii bude kromě modelů Škoda 1000 MB, Škoda 640 Superb, Škoda 1101 „Tudor“ a Škoda L&K S také Škoda Rapid Six a Škoda Popular Monte Carlo. V showroomu bude možné si vozy prohlédnout ze všech úhlů. Na opačné straně získá divák exkluzivní informace o Tour de France, kterou automobilka jako oficiální hlavní partner podporuje už 17 let.

Přečtěte si také:  Auta, která se nikdy nevyráběla: Škoda Fabia pick-up

Digitální přístup od 18:40 hodin, 20 minut před začátkem světové premiéry

Stejně jako hosté prezentace v Praze se i návštěvníci digitálního eventu mohou dle vlastního uvážení rozhodnout, v jakém pořadí si jednotlivé části prohlédnou. Výjimkou je pouze livestream, přenášený od 19.00 hodin. Návštěvníci na něj budou upozornění minutu před jeho začátkem. Virtuální pavilon bude přístupný už 20 minut před prezentací a prohlédnout si ho bude možné i dvě hodiny po akci.

Kromě odkazu umístěného výše budete moci odhalení novinky sledovat také na sociálních sítích značky, tedy na Facebooku a Twitteru.