Skoda_Favorit

Mladoboleslavská automobilka letos slaví výročí 30 let v pozici oficiálního hlavního sponzora hokejového mistrovství světa. V roce 1992 se jako historicky první vůz značky Škoda ve službách světového šampionátu představil model Favorit. A právě ten se stane hlavním hrdinou vzpomínkového road tripu Češi Favoritem, který povede z Prahy do dějiště letošního mistrovství světa v ledním hokeji ve finském Tampere. Za jeho volantem se budou střídat známí influenceři, modelka Andrea Bezděková a moderátor Tomáš Zástěra.

Konkrétní Škoda Favorit byla vyrobena v roce 1992 a před cestou prošla důkladnou péčí autorizovaného servisu, aby se minimalizovala pravděpodobnost technického problému. Přesto jde o akci, která v sobě skrývá nemalé dobrodružství. Naplánována je na 4 dny, během nichž by posádka měla zvládnout celou trasu v délce téměř 2000 km. První přenocování bude ve Varšavě, další pak litevském městě Panevézy a estonském Tallinu. Do Tampere vůz dorazí 15. května před zápasem českých hokejistů se Švédskem. Posádka na cestu vyráží s taškou plnou vzkazů podpory pro českou hokejovou reprezentaci, kterou předá českým hokejistům před jejich druhým utkáním ve skupině.

Přečtěte si také:  Takhle Škodovka propagovala Favorit. Ve filmu nechybí nebezpečná jízda, nevyřešené vztahy i snění

„Na počest 30letého výročí partnerství se světovým hokejem jsme si pro fanoušky našeho národního sportu připravili hned několik skvělých aktivit a projektů, které je, jak věříme, budou bavit. Již včera jsme informovali o unikátní dražbě exkluzivní edice 30 puků ve formě digitálních tokenů (NFT). Nyní vysíláme z Prahy do finského Tampere dvojici influencerů v našem 30 let starém modelu Favorit. Jejich cestu budeme mapovat v reálném čase na našich sociálních sítích a budeme také vstupovat do vysílání rádií, takže se můžete těšit na mnoho zajímavých a zábavných momentů,” říká Libor Šedivák, vedoucí marketingu českého zastoupení automobilky Škoda Auto.

Skoda_Favorit-hokej_2022-2
V rámci road tripu Češi Favoritem se posádka tvořená Andreou Bezděkovou a Tomášem Zástěrou vydává do Finska ve voze Škoda Favorit z roku 1992. Právě tehdy začala spolupráce mladoboleslavské automobilky se světovým šampionátem v ledním hokeji, která trvá dodnes. Rekordní partnerství je již v roce 2007 zapsáno v Guinessově knize rekordů jako nejdelší hlavní sponzoring v historii sportovních mistrovství světa.

Posádku historického vozu Favorit tvoří známí influenceři. Andrea Bezděková je česká modelka, která v roce 2016 zvítězila v soutěži Česká Miss a reprezentovala naši republiku v soutěži Miss Universe na Filipínách. Kromě modelingu se věnuje moderování a působí mj. jako jedna z influencerek značky Škoda v ČR. Profesionální moderátor Tomáš Zástěra se proslavil zejména svým působením v rádiu Evropa 2, nedávno účinkoval i v drsné reality show Survivor 2022.

Přečtěte si také:  Poslechněte si, jak zněly legendární závoďáky Škoda 1100 OHC, 200 RS, 130 LR a další

„Vozy Škoda jsem využívala ještě před zahájením naší oficiální spolupráce, jelikož je vlastnila moje rodina. Líbí se mi styl SUV, proto teď jezdím modelem Kamiq a nemohu se dočkat nejnovějšího modelu Enyaq Coupí RS iV. Posadit se do automobilu, který je starší než já, a vydat se na tak dlouhou cestu pro mě bude úplně nová zkušenost,“ říká Andrea Bezděková.

Skoda_Favorit-hokej_2022-1
Andrea Bezděková s Tomášem Zástěrou se 12. května vydají na dobrodružný road trip a před zápasem se Švédskem předají českým hokejistům vzkazy od českých fanoušků

Partnerství značky Škoda s ledním hokejem má dlouhou tradici. V roce 1992 zahájila automobilka své angažmá na pozici oficiálního vozu při finále v Praze a v Bratislavě, od roku 1993 nastupuje při každém ročníku na led jako oficiální hlavní sponzor. Jedná se tak o nejdelší sponzorství v historii sportovních mistrovství světa, oficiálně uznané v roce 2007 zápisem v Guinessově knize rekordů. Každý rok poskytuje Škoda Auto organizátorům atraktivní a spolehlivou flotilu vozů, nejinak tomu bude letos ve Finsku. Nejrychlejší kolektivní sport na světě má v České republice i na mnoha dalších cílových trzích vysokou sportovní relevanci. V Evropě se 85 % všech vozů Škoda prodá v zemích, do nichž se mistrovství světa v ledním hokeji přenáší. V celosvětovém měřítku činí tato hodnota 58 %. Viditelnost značky Škoda na televizních obrazovkách dosahuje 54 %, což představuje přes 8800 hodin vysílacího času. Například v roce 2019 navštívilo světový šampionát celkem 470 853 diváků přímo na stadionech, dalších více než 1,6 miliardy ho sledovalo u televizních obrazovek.

Přečtěte si také:  Poslechněte si, jak zněly legendární závoďáky Škoda 1100 OHC, 200 RS, 130 LR a další

Škoda Auto Česká republika připravila k jubilejním 30 letům partnerství se světovým šampionátem hned několik zajímavých aktivit a projektů. Mimo již zmíněný projekt Češi Favoritem se mladoboleslavská automobilka plánuje angažovat také na poli kryptoměn, když nabídne svoji exkluzivní edici ve formě digitálních tokenů (NFT).

Přidat komentář