Na letošním autosalonu Auto Mobil International 2014 (AMI) v Lipsku představuje česká automobilka hned pět německých premiér. Svým výrazným zastoupením na autosalonu podtrhuje ŠKODA sílu značky a potvrzuje svou pozici jedničky mezi importovanými značkami na největším evropském trhu.
Hlavním lákadlem na stánku značky ŠKODA v Lipsku je atraktivní studie pětidveřového kupé ŠKODA VisionC. Vůz zaujme výrazným designem a zároveň demonstruje aktivní přístup značky k funkčnosti a ekologii. ŠKODA Octavia Scout je skutečným ‚skautem’ s robustním offroadovým vzhledem, vynikajícími jízdními vlastnostmi, schopným pohonem všech kol a inovativní technikou. Nová ŠKODA Octavia G-TEC, jako první Octavia poháněná zemním plynem, rozšiřuje nabídku mimořádně ekologických modelů značky ŠKODA. Premiérovou pětici vozů doplňují dva nové sportovně laděné akční modely ŠKODA Citigo Monte Carlo a ŠKODA Yeti Monte Carlo.
Německo je po Číně nejsilnějším trhem značky ŠKODA. V roce 2013 dodala ŠKODA 136 400 vozů zákazníkům – to představuje zhruba 15 procent celosvětových prodejů značky v minulém roce. Od roku 2009 je ŠKODA v Německu jedničkou mezi zahraničními automobilkami. Tržní podíl v roce 2013 činil 4,6 procenta. V prvních čtyřech měsících letošního roku vzrostly prodeje oproti stejnému období minulého roku o 10,9 procenta na 47 700 vozů, tržní podíl vzrostl na 4,8 procenta.
Vedle premiérových vozů představí ŠKODA v Lipsku i další atraktivní exponáty, zejména akční modely určené pro německý trh: ŠKODA Fabia Best of, ŠKODA Rapid Spaceback Style+, Rapid Drive a Rapid Spaceback Cool Edition. Expozici ŠKODA v Lipsku doplní testovací jízdy pro návštěvníky a soutěž v parkování ,Park&Drive‘.