Psal se rok 1998, kdy na tehdejším ženevském autosalonu představila mladoboleslavská automobilka hodně zajímavý showcar. Jeho jméno bylo Škoda Felicia Golden Prague a šlo o jediný kus svého druhu.
Základem byla docela obyčejná Škoda Felicia po faceliftu, tedy už s většími a hranatými předními světlomety po vzoru první novodobé generace Škody Octavia. Přední světlomety ovšem prošly výraznou úpravou, takže s těmi původními neměly mnoho společného. Dostaly totiž čiré krycí sklo a dva samostatné světelné segmenty a jiné byly také blikače.
To hlavní, co však zaujalo na první pohled, nebyly světlomety, nýbrž speciální metalický lak ve zlatém odstínu. Odtud dostala Škoda Felicia Golden Prague svoje jméno. Jiné byly také zadní světlomety či kola se síťkou v otvorech.
Možná ještě zajímavější byl pohled do interiéru. Tady se totiž nacházel upravený interiér vyvedený v dvoubarevné kůži s motivem pražského orloje na čalouněný a přístrojová deska obšitá kůží. Zajímavostí jsou také ukazatele v kapličce přístrojů s modrým podbarvením a ručičkami ve tvaru komety.
Technicky se neměnilo nic. Pod kapotou měl tento speciální kus samozřejmě to nejlepší, tedy benzinový čtyřválcový motor 1.6 MPI s atmosférickým plněním, výkonem 55 kW/75 koní při 4500 ot./min a s točivým momentem 135 Nm při 3500 ot/min. Poháněna byla přední kola přes mechanická pětistupňová převodovka. Zrychlení z 0 na stovku proběhlo za rovných 12 sekund a maximální rychlost činila 170 km/h. I od podvozku to byla standardní Škoda Felicia, takže vpředu zůstalo zavěšení McPherson a vinuté pružiny, vzadu podélné závěsy se zkrutnou příčkou a vinuté pružiny. A zůstaly i původní brzdy – vpředu kotoučové, vzadu bubnové.