SKODA-SLAVIA-Student-Car

Škoda chystá nový model. Bude se jmenovat Slavia

Autor: Pavel Srp - Zdroj: idnes.cz, instagram.com - Foto: Škoda - 30. 9. 2021


Škoda připravuje letos ještě minimálně tři premiéry. První z nich má být elektromobil Enyaq Coupé iV, druhou modernizovaný Karoq a třetí nový model, který by měl dostat jméno Slavia. A ten už se prohání po silnicích.

Na webu idnes.cz si můžeme prohlédnout fotografie sériového automobilu, který byl zachycen v Alpách ještě v maskovací fólii. Podle těchto fotografií byla vykreslena možná podoba sériového automobilu, kterou si můžete prohlédnout níže.

Podle informací, které se novinářům podařilo zjistit, jde o nový sedan, který má být určen pro indický trh. Ten je oproti tomu evropskému výrazně odlišný. Stejně tak není třeba dodržovat tak přísné bezpečnostní a emisní limity.

Přečtěte si také:  Škodovka šije své modely na míru jednotlivým trhům. Auta se liší v Evropě, Číně, Indii i v Rusku

Tato nová škodovka má stát, stejně jako další nedávno představený „indický“ model Kushaq, na upravené podvozkové platformě MQB-A0. Nový model by měl nahradit tamější Rapid, který vychází ze Škody Fabia třetí generace a používá ještě starou podvozkovou platformu PQ25.

Sériové auto by mělo být oficiálně představeno ještě v letošním roce, přičemž do prodeje by se mělo dostat v roce 2022.

Přečtěte si také:  Nová Škoda Fabia Rally2 prochází náročným testováním na šotolinových tratích. Oficiálně se ukáže v úterý

Škoda Slavia není neznámé jméno. Vždyť poprvé jej automobilka použila ještě jako Laurin & Klement na jízdní kolo. Podruhé se objevilo v loňském roce, když šlo o projekt studentů Středního odborného učiliště Škoda Auto. Byl to projekt roadsteru vycházejícího ze Škody Scala.

Štítky: , , ,

37 názorů na “Škoda chystá nový model. Bude se jmenovat Slavia”

  1. India,Čína a Rusko, pre nich globálne otepľovanie a klimatické zmeny neplatia? A čo dažďové pralesy prečo sa stále rúbu, tých pár štátov v Európe to nevytrhne.

  2. Zase další zbytečný auto kterejch má koncern asi osm…… To nemůžete udělat jeden normální kombík velikosti mondea s dvoulitrovým dieselem a s elektronikou š 100 pro obyčejný dělníky třeba na stavbu?……už nevím v čem mám vozit věci…. jen klumpry na ho.no za raketový pálky….. njn…já vlastně nedělám v automotive takže jsem podřadnej a mě se tenhle svět netýká….tak nic

  3. Už aby Škoda i VW padly pořádně na hubu s jejich cenovou a flotilovou politikou. Cpou sem modely, které jsou s cenami navýšenými o emisní povolenky drahé a to co by se tu prodávalo jako houby po dešti, tak jde do Indie a Ruska. Česko není Německo. Není tu průměrný plat 3000 euro.

    1. Abychom byli přesní: auto nejen od škodovky koupíme za méně platů než kdy dříve… Což je ale zásluhou zlatejch českejch ručiček. Evropský unii a našim vládám spíše navzdory než díky.

      A že nás EU nutí kupovat si od škodovky Scalu, která bude stát dvojnásobek Slavie? To je řešitelný asi jedině výstupem… Moc nevěřim že by šlo buď při předsednictví nebo z pozice V4 nalejt vedení EU do hlav rozum.

      Každopádně – Škoda a VW je celkem bez viny.

    2. Myslíte, že při ročním prodeji Škody auto 1.2mil vozů nemají úplně problém s odbytem. 😉

  4. Škodovka to je proste katastrofa.To je auto do serialu-To nevymyslíš.Otravný startstop uz není na otravné tlačítko nebo na displeji ,ale v něm.Musíte se k němu proklikat.Což v praxi znamená nevěnovat se řízení.Základní banální věc rychlost ventilátoru není na půl vteřinovou manipulaci.Musíte se k tomu proklikat.Což je v praxi 20 minut jízdy nevěnování se řízeni než to najdete.I seznámený se k tomu musí proklikat, což je super když přijdete v létě do přehřátého auta.Ono to nejde pidvědomě jenom otočit tlačítko No TO BLBEC NEVYMYSLi!!!

    1. A proč si to Start/Stop během pár vteřin nevypojíš jako ostatní normální lidé. Zvedni kryt baterky a uvidíš malý káblík. Vypoj a je po Start/Stop – bez problémů u jakéhokoliv modelu Škoda nebo VW

    2. František Zika

      Škodovka má všechny auta na jedno brdo, nový model co vypadá stejně jako scala nebo oktávka a předky mají stejné všechny na co to je???

  5. Proč nám stále cpete nové modely, které stojí polovinu a nejsou proto určené pro český trh plný milionářů, kteří si mohou dovolit auta za mega ? ✌️

    1. Ano. Pro nenáročné řidiče, co v životě neseděli v pořádném autě, které vyniká skvělými jízdními vlastnostmi na limitech a je zábavné.

    2. pracovityclovek@email.cz

      mě se vůbec nelíbí, neni tam ani kousek grácie, prostě německej hnus vyrobenej balíkama z Mladý Boleslavi.

    1. Suhlasím… Škodovka začíná být pro normální české smrtelníky nedostupná a celý koncern VW to ještě víc diktuje….a bude hůř…

  6. Na východní trh se budou stále dodávat auta se spalovacími motory a v Evropě budem mít předražený sráče na baterky..

    1. Karle jendou budete ráď, že jezdíte na baterky a ne na ty sračky co se dávají do nafty a benzínu + ty které se tam dávat díky EU teprve začnou a hend to začne benzínem se 30% biosra°ky takže všem kterým za rok vykarbonuje nový motor hodně štěstí….
      Sám nejsem zastánce elektro ale když mi EU bude ničit motor u normálního auta budu se muset přizpůsobit. samozřejmě investice do nabíjení ze soláru a přebytek odprodej do sítě.
      Je to velká investice ale vcelku jednou až to zkousnete zjistíte, že je to opravdu lepší.
      Kdyby někdo namítal auto na dovolenou lepší si ho půjčit.

      1. Hodně štěstí se solárem a větrníkem . Než přijde tahle vaše vize bude generace řidičů co ještě umí sami řadit dávno na krchově 😅. Než do garáže elektriku radši koně do maštale

    1. Jste komik. Ty problémy její subdodavatelé již dávno mají, takže restruktualizují svou výrobu i jinam a Čechů v automobilce zase tolik nepracuje, aby to trh práce nepobral.

  7. Tohle sdělení je má účel naštvat lidi…?
    Vždyť se nás to netýká… Tady se.,,musí “ prodávat předražený a slabý Škodovky, který si už málokdo může dovolit… Nízká kvalita za předraženou cenu…!!!
    Za to v Rusku, Indii a Číně si kupují lepší a levnější modely…!!! Jsme druhořadí zákazníci Evropské unie, kteří by měli spasit Světovou ekologii a přitom zničit samý sebe……

    1. Přesně tak. Yeti 1,9 Tdi vyšel do půl milionu. Dnešní design je moc pěkný, ale svezl jsem se kamiqem s tříválcem a byla to hrůza. Přesedla jsem zpět do Svého Mitsubishi Colt s atmosférou a byl to mazec. To samé nová Fabia. Nááádhera. Ale ten výkon za 430 tis. je urážka. V MB si hrají na hogo fogo , mladý lidi, ale sami na nový vůz nedosáhnou…

  8. A koho zajimaji skodovky,ktere vypadaji pekneji,v lepsi vybave a jsou levnejsi a u nas se nebudou nikdy prodavat

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Přejít na začátek