Už několik měsíců jen německou značku upírána velká pozornost. Ne však zcela v pozitivním slova smyslu, protože to hlavní, co se hodně řeší, jsou ty obrovské ledvinky, které BMW před časem představilo. Je to podle nás trochu škoda, protože mezi tím automobilka představila třeba skvělé M5 CS, ale ať se podíváte do jakékoliv diskuze o BMW, vždy se to stočí právě k těm ledvinkám.

Přečtěte si také:  To je pořádné retro! Podívejte se na sestřih z Nürburgringu z 90. let. Nabourá i Ferrari F40

Není se tedy co divit, že se k nim v nedávném rozhovoru pro Esquire a Top Gear vyjádřil sám šéf designu značky BMW Domagoj Dukec. Jakkoliv jsou jeho slova naprosto logická, něco nám říká, že tu „ledvinkovou bouři“ jen tak neuklidní. Možná právě naopak.

Domagoj totiž vlastně řekl, že jej nějaké nářky a debaty na sociálních sítích moc nezajímají. A automobilku také ne. BMW si prý nechalo udělat průzkum toho, co lidé na nové ledvinky říkají a výsledek asi nepřekvapí. 80 % respondentů je odsoudilo a jen 20 % dotázaných nevadí nebo se jim líbí. A Domagoj Dukec tvrdí, že BMW se chce zaměřit právě na těch 20 %, kterým se nová mřížka chladiče líbí. Vlastně tak řekl, a to platilo vždy, že BMW rozhodně není pro každého.

Test BMW M440i xDrive Coupé (2021)

Pro Esquire pak řekl, že kritiku vůbec neřeší a připomněl svého velkého oblíbence Karla Lagerfelda. „Karl Lagerfeld se nikdy nestaral o to, co si o něm druzí myslí, nikdy neřešil své kritiky a podívejte se, co udělal se značkou Chanel. Totéž platí pro Marca Jacobse (taktéž módní návrhář – pozn. redakce) v dobách, kdy pracoval pro značku Louis Vuitton. Pouze ti suverénní mohou spojit dědictví značky a vlastní průkopnické vize,“ řekl Dukec. Oba zmínění módní návrháři znovu vzkřísili výše jmenované značky, dostali je mezi mladé a bohaté, nebáli se změn, sociálních sítí a nečekaného vykročení z řady.

Přečtěte si také:  Prototypy BMW M4 Coupé a BMW M4 GT3 se poprvé setkaly. Stalo se to během MotoGP

Ve zkratce řekl, abychom nesoudili knihu podle obalu. A s tím nelze než souhlasit. Ledvinky jsou hodně nezvyklé, někomu se jistě nelíbí, ale odsoudit proto značku jako celek? To by, obzvlášť při pohledu právě třeba na BMW M5 CS, bylo nesmírně krátkozraké.