Je sice léto a většina z nás má pracovní výkon nastaven na nejnižší možnou hranici, ale u RWB je to jinak. Tam se tvrdě pracuje na zbrusu novém projektu, který má odkazovat na slavné Porsche 917K/20, kterému se také říkalo „Růžové Prase“. Vývoj modelu 917K/20 začal už v roce 1968 a o pouhé dva roky později vystřídal na stupních vítězů v rámci LeMans tehdy veleúspěšný Ford GT40. Ale první testy nebyly nijak pozitivní, Porsche trápily problémy se stabilitou a přítlakem. Ve zkratce se tahle potvora dá popsat jako rám z hliníkových trubek na kterém je posazena karoserie z polyesteru a skelných vláken. Muší váhu auta poháněl plochý dvanáctiválec o objemu 4.5 litru, který se chlubil brutálním maximálním výkonem 587 koní. Porsche trvalo několik dlouhých měsíců, než vůbec auto vyladilo tak, aby nebylo životu nebezpečné. V nejlepší kondici se tak ocitlo až v roce 1971, kdy vyhrávalo doslova co šlo.
Tradičním sponzorem vozů Porsche bylo vždy Martini, ale v jednu chvíli měla tahle značka docela problém dát své logo na vůz. Došlo to tak daleko, že byli ochotní automobilku v závodech sponzorovat, ale auto nemělo nést jejich loga a barvy. Ptáte se proč? Protože se u Porsche na chvilku zbláznili a závodní vůz oblékly do růžové barvy s vyznačeným řeznickým šrafováním. Každý jednotlivý díl auta nesl stejně jako prase na porážku v němčině psané názvy jednotlivých částí zvířecího těla. Způsobilo to velký poprask, automobilka šokovala. Autu se rychle začaly vymýšlet přezdívky, přičemž ta nejznámější je právě „Pink Pig“ (růžové prase).
A právě na tuhle část historie Porsche bude nový projekt RWB odkazovat. Postavený bude na základech modelu 911 (964) a kromě růžové barvy bude jako obvykle brutálně rozšířený, plný nýtů a pekelně placatý. Už teď se nemůžeme dočkat dalších fotek, které po představení tohoto nového projektu budou zcela jistě následovat. Mimochodem, představen bude v nové pobočce RWB v Austrálii. :)