Než Rolls-Royce vytvořil roku 2009 první Goodwood Ghost, investoval velké úsilí do průzkumu názorů a chování svých klientů. Celý tým ve výrobním závodu v Goodwoodu pak na základě těchto informací společně usiloval o dokonalost v menší a méně okázalé podobě podle přání zákazníků.

Výsledkem byl střídmý až obsedantně jednoduchý design. Úspěch vozu splnil i ta nejambicióznější očekávání společnosti Rolls-Royce a stal se nejprodávanějším produktem za celou 116letou historii značky.

Přečtěte si také:  Subaru chystá druhou generaci modelu Levorg. Přistižená testovací mula připomíná STI Prototype

Jakmile se na trh dostaly další modely vozu Ghost, zaměřili se odborníci značky na vývoj chování zákazníků a také na to, jak jednotlivé vrstvy zákazníků používají jejich vozy a jak vnímají značku Rolls-Royce jako takovou. Z tohoto průzkumu vzešla důležitá data, která udala další směřování při vývoji nových Ghostů.

Stejně jako u všech jiných výzkumů Rolls-Royce byli odborníci požádáni, aby předložili svá zjištění. V krátkém filmu poodhaluje Rolls-Royce některé ze svých nových poznatků, a to ještě před odhalením samotného vozu, které proběhne na podzim.

Rolls-Royce chystá zbrusu nový Ghost. Na přání zákazníků už nebude tak opulentní

Čtyřdílná série videí pokračuje s produktovým manažerem Rolls-Royce Stephenem Finchem, který byl zodpovědný za zmapování globálního obrazu změn chování zákazníků a jejich celkového postoje. Finch to okomentoval slovy: „Díky úspěchu vozu Goodwood Ghost jsme jako společnost získali mnoho informací o tom, jak nás vnímají ostatní. Dozvěděli jsme se, že existuje zcela nová skupina lidí, kteří používají naše vozy úplně jiným způsobem. Nový Ghost je navržen tak, aby naprosto vyhovoval jejich požadavkům. Těšíme se, co nás naši zákazníci naučí v budoucnu, abychom se díky nim znovu mohli posunout dál.“

K zprostředkováním těchto poznatků veřejnosti si společnost vybrala populární a esteticky přitažlivé médium animovaných ilustrací. Ty vytvořil renomovaný ilustrátor Charlie Davis. Jeho návrhy pak oživily nejmodernější modelovací technologie. Video přehledně prezentuje nová zjištění ohledně módy a designu, které se skvěle hodí k novému Ghostu.

Přečtěte si také:  Rychlotest: Rolls-Royce Ghost

Kromě těchto poznatků podaných formou animovaného videa byla zahájena řada pěti podcastů, které postupně odhalí výsledky průzkumu značky a poskytnou nahlédnutí do podstaty nového vozu Ghost. Podcasty vás provede Johanna Agerman Ross, kurátorka moderního a současného designu nábytku a produktů v muzeu Victoria & Albert Museum v Londýně. Podcasty jsou k dispozici na platformách Apple, Google, Spotify a Deezer.