Už v Top Gearu zmínil několikrát Richard Hammond, že velké americké pick-upy má moc rád. Kdo by také neměl… Jen v jeho případě si z něj Clarkson a May dělali legraci, že si s nimi kompenzuje svou výšku. Nebo možná také něco jiného. :) To nemůžeme posoudit, ale tu lásku k těmhle mamutům, které vyjedou a sjedou úplně vše na světě, s Hammondem sdílíme. O to víc nás baví jeho poslední projekt, který je placenou spoluprací s automobilkou Ford.
Hammond tak ukazuje, že reklama v dnešní době může být vtipná a může být i pojatá trochu jinak než jsme zvyklí. První (úvodní) video ukáže Hammonda jako obchodníka v obleku, jehož úkolem je odvézt trojici kolegů na jednání. Jenomže když už má v ruce tuhle terénní bestii, byla by to po silnici nuda. Ačkoliv tedy kolegům nabídne wifi, kterou má samo auto, do cíle je doveze rozcuchané, vyřízené a lehce v šoku. Jízdu si totiž zkrátí přes terénní vložku.
Druhé video nás zavede do stejného terénu, jen tou posádkou budou vedle Hammonda jeho dvě pubertální dcery. Obě nedají telefon z ruky, otce ignorují, a když je odveze na nákupy s tím, ať za 30 minut přijdou zpět, udělají to samozřejmě po svém.
Kdo z vás má doma takové slečny, jistě to zná. I v tomto případě je cestou zpět vezme domů zkratkou a před dům, mimochodem, moc pěkný, je doveze polité bio fresh džusem a s šokovaným výrazem. Možná proto je pak poprosí, aby mamince nic neříkaly.