Restomody jsou čím dál oblíbenější. Lidé chtějí totiž zažívat atmosféru aut, ve kterých museli řídit, ale chtějí zároveň, aby jezdila moderně. Typickým příkladem je třeba i BMW 858 CSL, které postavili v Reyn Speed Shop. Základem je původní BMW řady 8 (E31), které dostalo motor V10 z BMW M5 (E60) s manuální převodovkou.
Základem bylo BMW 850i s dvanáctiválcem M70. Namísto něj je teď pod kapotou legendární benzinový motor V10 z BMW M5 s 373 kW/520 Nm. Jeho objem byl zvýšen na 5,8 litru, což vysvětluje označení 858 CSL. Motor pohání přes šestistupňový manuál zadní kola.
V Reyn Speed Shop se rozhodli změnit i vzhled, navíc docela zásadně. BMW řady 8 mělo původně vyklápěcí přední světla, ale ta tady ustoupila novým výdechům vzduchu. Karoserie navíc dostala agresivnější bodykit z uhlíkových vláken a zadní části dominuje mohutný difuzor s čtveřicí koncovek výfuku. Upraveny byly také zadní světlomety.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Zatímco exteriér je svébytným, tak interiér je kombinací několika modelů BMW. Budíky, volant i středový panel s ovládáním klimatizace pocházejí z BMW M5 (E60), ze kterého je právě i pohonné ústrojí, zatímco sedadla dodalo BMW M3 (E36). Novinkou je také dotekový displej multimédií, který se do auta – alespoň podle nás – designově vůbec nehodí.
Pokud vás o autě zajímá ještě více a chtěli byste si prohlédnout i víc fotek (i ze stavby), podívat se můžete na instagramový profil Reyn Speed Shop (viz výše).