Pamatujete si dobu, kdy vás táta, strýc nebo třeba děda učili poprvé řídit? Když vám vysvětlovali, k čemu je který pedál, jak se točí volantem a co jsou to vlastně auta? Skvělá, ale hlavně bezstarostná doba, co myslíte?
A také vám vaši tátové dali základ pro váš automobilový vkus? U nás v redakci tomu tak je, a i proto je podle nás následující reklama jednou z nejpovedenějších za poslední dobu. Na svědomí ji má japonské zastoupení Subaru, které vsadilo právě na rodinnou tradici a vztah otce se synem.
Seznámíme se s rodinou, která na Subaru nedá dopustit. Zatímco otec si doma hýčká model Legacy RS, jeho syn, tedy samozřejmě až poté, co doroste řidičáku, vsadí na fantastické BRZ. Víc vám ale prozrazovat nebudeme. Jen vám garantujeme, že se u reklamy usmějete a následně budete mít tendence volat tátovi.