Nová BMW M3 a M4 byla oficiálně představena teprve před pár dny. Jde o nejkontroverznější generaci v historii, která rozpoutala vášnivé debaty a rozdělila fanoušky na dva tábory. Jedněm se líbí, ti druzí ji nemohou přijít na jméno. Zatím jsme ale neslyšeli, jak zní. A to se teď mění.

Design nových modelů BMW M3 a M4 je hodně diskutovaným tématem. Už když přišlo nové BMW řady 4 s velkými a vertikálně umístěnými ledvinkami, způsobilo to poprask. Podruhé to přišlo právě teď. Jenže design je jedna věc a technika druhá. To, co mají obě nová emka pod kapotou, zní rozhodně zajímavě.

Přečtěte si také:  BMW M ve videu učí, jak driftovat se zadokolkou a se čtyřkolkou

Pod přední kapotou je dvěma turbodmychadly přeplňovaný řadový šestiválec, který v „obyčejné“ variantě nabídne 353 kW/480 koní s šestistupňovou manuální převodovkou a ve verzi Competition dokonce 375 kW/510 koní ve spojení s osmistupňovou převodovkou M Steptronic s funkcí Drivelogic. Z hlediska techniky ale půjde o opravdu velmi zajímavé stroje, detaily se můžete dočíst v tomto článku s jejich představením.

Právě žlutozelené (je těžké barvu popsat, přeci jen jsem chlap…) BMW M4 Competition z propagačních fotek si můžeme prohlédnout a poslechnout v přiloženém videu. To zachycuje auto při manipulaci v Monaku na Yacht Expo, která se konala od 23. do 26. září 2020. U auta je navíc k vidění vůbec první motorka, kterou vyrobilo BMW M: BMW M 1000 RR. Auto zní docela pěkně, navíc bude umět i prskat z výfuku.

Přečtěte si také:  To je pořádné retro! Podívejte se na sestřih z Nürburgringu z 90. let. Nabourá i Ferrari F40

Design je věc čistě subjektivní, ale jsme hodně zvědaví na to, jak budou nová emka jezdit. Špatné to určitě nebude…