Úniky finálních podob nových automobilů nejsou ničím neobvyklým. Dokonce poslední dobou získáváme dojem, že se v některých případech může jednat o cílený tah marketingových oddělení automobilek. Někdy v tom má prsty zaměstnanec továrny, kde probíhá výroba, někdy šťastný petrolhead, který byl ve správnou chvíli na správném místě, a někdy dokonce úřad, na kterém má dojít ke schválení a udělení patentu. A právě tato možnost to byla i v případě nového puristického Porsche – 911 GT3 RS.
Ostřejší verze už tak dost brutální GT3 jde ještě o něco dál a mimo úprav karoserii a navýšení výkonu se očekává i výrazná redukce hmotnosti. Váhu sníží odstrojený interiér, titanové výfukové potrubí, které nahradí výchozí ocelové, nebo lehčí lithium-iontová baterie.
Pojďme se nyní zaměřit na změny zevnějšku vozu, které snímky prozrazují. Pozměněná bude kapota, na jejíž prohlubeň naváže střecha s dvěma boulemi, díky nimž se dovnitř vejde pilot i s helmou na hlavě. Změna se dotkne také předního nárazníku. Rozšířené budou blatníky, které tím pádem pojmou otvory pro lepší chlazení brzd a snížení tlaku, který působí na podběhy.Na zádi pak bude již tradičně dominovat obří přítlačný spoiler připomínající křídlo ze závodního provedení 911 RSR.
O pohon tohoto supersportu se patrně bude starat upravený atmosférický 3,8litrový šestiválec z modelu 911 GT3. RS bude jistě silnější než výchozí verze, která dosahuje výkonu 350 kW, očekává se výkon okolo 368 kW (500 koní). Byť se nebude jednat o nejsilnější model řady 911 (toto prvenství patří modelu Turbo S s výkonem 412 kW), na okruhu bude díky svému puristickému zaměření určitě nejrychlejší. Stejně jako v případě GT3, i zde bude k dispozici pouze automatická dvouspojková převodovka PDK.