Pogea Racing FPlus Corsa: Ferrari 488 Pista

Ferrari představilo výkonnější 488 Pista teprve před pár týdny, ale v Pogea Racing už mají recept na zvýšení výkonu na 820 koní a 900 Nm. K tomu navíc přihodili i nějaké další, naštěstí vcelku decentní úpravy vzhledu. Pojmenovali ho jako FPlus Corsa.

Novinku v podobě Ferrari 488 Pista pohání dosud nejvýkonnější motor V8 v historii značky. Jde o 3,9litrovou jednotku s výkonem 530 kW/720 koní a točivým momentem 770 Nm. Pokud by vám to přeci jen bylo málo, pak se můžete poptat v Pogea Racing, kteří jsou schopní výkon poměrně zásadně zvednout.

A není to podle nich zase až tak složité. Ferrari dostalo zcela nové kompletní výfukové potrubí z nerezové oceli a chiptuning. Tyto dvě věci stačily k tomu, aby se výkon vyšplhal o 100 koní na konečných 820 koní a točivý moment poskočil až na 900 Nm! Díky tomu je zrychlení z 0 na 100 km/h kratší o 5 setin (nově 2,80 namísto 2,85 s) a maximální rychlost je naopak o 5 km/h vyšší (aktuálně 345 km/h, původně 340 km/h).

S takovou porcí výkonu si ale v musejí poradit také pneumatiky. Ty jsou zcela nově, včetně kol. Nová kola nesou rozměry 9×21 palců vpředu a 11×21 palců vzadu a jsou obuty do pneumatik Michelin Pilot Sport 4S s rozměry 245/30 ZR21 pro přední nápravu, respektive 325/25 ZR21 na zadních kolech.

Auto dostalo také mnoho nových dílů z karbonu, ostřeji řezané oba nárazníky, ten zadní navíc s aerodynamicky tvarovaným difuzorem. Úpravy exteriéru zakončuje i velké křídlo na zádi.

Pogea Racing chtějí za tuto kompletní úpravu ne tak úplně zanedbatelných 35 tisíc eur, ve srovnání se základní cenou auta, která v Evropě převyšuje 200 tisíc eur, je to stále docela snesitelné.

Auto se představilo poprvé v rámci akce Monaco Top Marques 2018.