V blízké době bychom se měli dočkat nové generace Mercedes-AMG C 63 a už teď je jasné, že pod kapotou bude plug-in hybridní čtyřválec. I proto je potřeba oslavit poslední generaci, kterou pohání plnotučný motor V8. Německý úpravce Manhart Performance právě na této verzi AMG C 63 ukázal, jak skvělé jsou výkonné kombíky.

Zůstaňme rovnou u toho parádního osmiválce. Disponuje čtyřlitrovým objemem, sériovým výkonem velmi zajímavých 510 koní a točivým momentem 700 Nm. Co by nám obyčejným smrtelníkům bohatě stačilo, to je pro Manhart Performance málo. Proto upravili řídící jednotku a přidali nový výfukový systém včetně svodů, vyměnili turbodmychadla, přidali větší sání a mezichladiče, ale také nové palivové čerpadlo, aby se mohl pochlubit výkonem 712 koní a točivým momentem 920 Nm.

Přečtěte si také:  Manhart dal světu více než 600 italských koní v odvážném kabátě. Jejich Alfa Romeo Giulia QV vznikne jen v 10 kusech

Nezapomeňte, že se pořád bavíme o kombi, žádný supersport! Úpravce pak přihodil ještě jedno číslo, kterým je zrychlení ze 100 km/h na 200 km/h. To se odehraje jen za 5,5 sekundy. Zrychlení z 0 na 100 km/h pak zabere něco málo nad tři sekundy. Upravena byla i devítistupňová automatická převodovka, ta sériová by mohla se zbytkem úpravy mít problém.

Úpravou prošel i design auta, ačkoliv to podle nás nebylo vůbec potřeba. Manhart přidal zlaté polepy, pro něj tak typické, lehce upravenou masku, decentní bodykit a 20palcová kola obutá do pneumatik o rozměru 255/30 R20 vpředu a 275/30 R20 vzadu. Vše doplňuje snížený podvozek.

Přečtěte si také:  Mercedes-Benz Actros oslavuje 25leté výročí

V interiéru se úpravce nijak výrazně neprojevil, ale prý je schopen splnit jakékoliv zákaznické přání. Ať už jde o karbon, lakování nebo kůži a alcantaru, nic není problém. Záleží jen na obsahu peněženky. A mimochodem, kdo chce a má na to, může si nechat strop posázet malými LEDkami tak, jak to mají třeba modely Rolls-Royce.  

Přidat komentář