dodavky-peugeot-ceska_posta- (2)

Před několika dny dovršil Peugeot v ČR realizaci rekordní fleetové zakázky, v rámci níž dodal významné státní společnosti zabývající se distribucí pošty v České republice 1089 vozů. Veškerá vozidla byla dodána prostřednictvím leasingové společnosti Arval formou operativního leasingu.

Většina z dodaných vozů se řadí do kategorie LCV, což významným způsobem přispělo k tomu, že Peugeot získal průběžné prvenství na českém trhu lehkých užitkových vozů s předpokladem zakončit rok 2020 jako “Nejprodávanější značka užitkových vozů v ČR”.

Přečtěte si také:  Peugeot v ČR přechází na WLTP, který poskytuje spotřebitelům realističtější pohled na spotřebu

Obchodní spolupráce mezi českým zastoupením značky Peugeot a státní společností zabývající se distribucí pošty v ČR započala už v roce 2013 podpisem smlouvy o dodání 400 užitkových vozidel (Boxer a Partner). V následujících letech se Peugeotu podařilo zvítězit v dalších výběrových řízeních, což mu zajistilo pokračování dodávek i pro následující roky.

dodavky-peugeot-ceska_posta- (3)

Letošní zakázka pro státní společnost zabývající se distribucí pošty v České republice ovšem rozsahem dalece předčila objemy minulých let. Nejvíce se na ní podílel dlouhodobě nejprodávanější užitkový vůz v ČR, Peugeot Boxer, s počtem 521 kusů (provedení Furgon L2H2). Následoval Peugeot Partner s 400 kusy a současně se stal v rámci značky Peugeot vozem s největším meziročním nárůstem (+149 % za prvních 10 měsíců roku). Trojici modelů doplnil Peugeot Rifter se 168 kusy.

Přečtěte si také:  Test plug-in hybridu Peugeot 3008 Hybrid 225 (2020)

Veškeré vozy byly dodány v rámci jediné zakázky a za stejných podmínek – pro všechna vozidla byla uzavřena servisní smlouva nejvyšší úrovně, Optiway Servis, která byla pro klienta přizpůsobena na míru dle jeho specifických potřeb. Profesní požadavky klienta byly zohledněny i v rámci postprodukčních úprav, které provedla firma Gefco (např. zabezpečení ochrany nákladového prostoru, montáž zadní parkovací kamery či polep ve firemních barvách, kterým nově dominuje bílá se žlutými prvky).

dodavky-peugeot-ceska_posta- (1)

„Tato zakázka pro nás byla obrovskou výzvou. Nejen z hlediska objemu, ale také vzhledem k okolnostem a překážkám, kterým jsme museli čelit, jako odstávky výroby, omezení v přihlašování vozů, ztížené podmínky pro dopravu atd. Pracovali jsme pod silným časovým tlakem a vynaložili jsme velké úsilí, abychom dostáli našim obchodním závazkům. Jsem nesmírně rád, že se nám to podařilo. Tento úspěch potvrdil flexibilitu značky Peugeot a její schopnost efektivně realizovat skutečně velké projekty,“ prohlásil Lukáš Hošek, vedoucí fleetového prodeje.