aplikace-mypeugeot

V dnešní době digitalizace a internetu věcí se smartphone stal nezbytným doplňkem, a to i v automobilovém světě. Aby značka Peugeot nabídla co nejlepší uživatelský zážitek a co nejlépe splnila očekávání svých zákazníků, využívá při vývoji svých nových vozů digitální technologie a nabízí stále inovativnější funkce.

Díky aplikaci MyPeugeot se smartphone stává prvním kontaktním bodem mezi zákazníkem, značkou a sítí prodejců. Nabízí řadu praktických funkcí, které uživatelům umožňují být s jejich vozem v neustálém kontaktu.

Přečtěte si také:  Automobiloví designéři vytvářejí budoucnost. Škoda to vysvětluje na svém nejnovějším modelu

Aplikace MyPeugeot, která je zdarma dostupná na platformách iOs i Android, umožňuje v rámci stejného rozhraní spravovat všechny služby související s vozem. Jedním kliknutím je možné zobrazit kompletní statistiky jízd, celou servisní knížku, plánovat další servisní úkony, získat přístup k úplné dokumentaci vozidla nebo si naplánovat cestu pomocí telefonu. MyPeugeot zahrnuje rovněž služby určené pro plug-in hybridy a elektromobily.
Aplikace MyPeugeot byla navržena tak, aby usnadnila každodenní život zákazníků značky. Na jediném rozhraní tak spojuje většinu informací o vozidle. Dojezd a statistiky o jízdě jsou okamžitě dostupné z jednoho ovládacího panelu. Informace o spotřebě paliva nebo elektřiny, nákladech, celkové době jízdy či poloze vozidla díky automaticky zaznamenanému parkování má tak uživatel na dosah ruky.

Aplikace MyPeugeot také umožňuje zákazníkům Peugeot spravovat údržbu svého vozu. Jediným kliknutím získají přístup k celé servisní knížce, vidí, jaká nutná údržba je čeká, mohou si plánovat návštěvy v servisu a příští servisní úkony. Síť Peugeot se stává ještě dostupnější díky možnosti domlouvat si termíny on-line nebo se spojit se službou Peugeot Assistance.

MyPeugeot zahrnuje i služby určené pro plug-in hybridy a elektromobily. Se službou e-Remote Control je po připojení vozidla k dobíjecí stanici možné řídit průběh dobíjení z chytrého telefonu. Uživatel tak může kdykoli spustit nabíjení nebo ho naplánovat na dobu, kterou si přeje, a využívat tak výhodnější tarify cen elektřiny mimo špičku. Může také v reálném čase sledovat rychlost a zbývající dobu dobíjení. V případě neočekávaného přerušení nabíjení nebo při plném dobití baterie ho na to aplikace upozorní.

Stejná služba umožňuje předem nastavit teplotu ve vozidle tak, aby bylo možné vyjet na silnici za optimálních podmínek komfortu. Kabina se vyhřeje nebo ochladí bez ohledu na to, zda je vůz připojen do sítě. Služba e-Remote Control také nabízí možnost předvídat a plánovat časové úseky pro nastavení teploty podle potřeb každého z uživatelů.

MyPeugeot umožňuje rovněž:

  • Zvýšit si znalosti o řízení díky přístupu k řadě užitečných informací, jako je identifikace kontrolky na přístrojové desce, žádost o pomoc týkající se dotykového displeje, aktualizace multimediálního systému vozidla nebo přístup k celé palubní dokumentaci.
  • Připravit si cestu předem přes telefon. Trasa se poté automaticky zobrazí v navigačním systému vozu.
Přečtěte si také:  Test elektromobilu Fiat 500e La Prima (2021)

Zákazník získává prostřednictvím rozhraní rovněž přístup ke všem novinkám značky Peugeot, jako jsou speciální nabídky, soutěže, automobilové akce a nové technologie.

Přidat komentář