1_Logo_Peugeot_210Ans

Společnost Peugeot Frères Aînés byla oficiálně založena 26. září 1810 vkladem v hotovosti a zápisem v rejstříku, o němž stále existuje záznam v archivu Terre-Blanche (francouzský departement Doubs). Za více než dvě století přešla rodina Peugeot od módní revoluce 19. století – ocelového drátu v krinolínových sukních – k revoluci mobility, s jízdními koly a automobily. Značku Peugeot tvoří kreativci, inženýři a designéři, kteří již více než dvě století přeměňují normy a vytváří nové standardy mobility. A právě díky spojení talentů a píle těchto lidí se značka Peugeot nepřestala nikdy vyvíjet a posilovat, aby dokázala s jistotou a sebedůvěrou čelit budoucnosti.

Pro oslavy, které probíhají od 24. srpna a budou trvat až do konce roku, bylo vytvořeno logo věnované 210. výročí značky. Samotné oslavy budou zahrnovat několik zásadních kampaní a událostí:

  • od 24. srpna bude probíhat mezinárodní reklamní kampaň s řadou akčních nabídek,
    na září a říjen je připraven plán akcí pro sociální sítě
  • 24. a 26. září proběhnou dvě velká on-line představení
  • od 1. do 31. října bude pro všechny návštěvníky muzea Musée de l’Aventure Peugeot v Sochaux platit vstupné 1 €
  • na konci září budou na trh uvedeny lifestylové výrobky Peugeot určené speciálně pro fanoušky značky
Přečtěte si také:  Jaguar Land Rover vyrobil více než 1,5 milionu motorů Ingenium

Designéři studia Peugeot Design Lab vytvořili k oslavě 210 let značky speciální logo, které se bude objevovat u všech událostí souvisejících s oslavami.

3_PEUGEOT_601-1

Lev jako velvyslanec značky je v logu zobrazen z profilu a pod ním je umístěná šipka. Jedná se o nejstarší existující logo Peugeot (registrované v roce 1858), které symbolizuje tři vlastnosti pilových listů, které značka Peugeot původně vyráběla: pružnost čepele, odolnost zubů a rychlost úderu. Rychlost má evokovat i šipka ve středu znaku. Nápis „210 ans“ (210 let) je odkazem na historii značky, ale také na jejích příštích 210 let. Černobílé barvy loga podtrhují střízlivost a elegantní jednoduchost.

Součástí oslav 210. výročí značky Peugeot budou od 24. srpna do konce roku také akční nabídky zahrnující výkup ojetého vozu na protiúčet a nabídky financování určené zákazníkům nových vozů.

Přečtěte si také:  Úspěch na Le Mans byl pro Škodu Sport před 70 lety na dosah. Zkazila ho součástka za pár haléřů

Slogan této mezinárodní kampaně zní „2.1.0. Let’s Go“. Jde o odkaz na 210 let trvalé a vyrovnané značky Peugeot, které byly provázeny celou řadou úspěchů. Sdělení „By your side to keep you going“ je určeno zákazníkům, které značka doprovází a podporuje v klíčových okamžicích jejich života. Tato kampaň bude probíhat prostřednictvím „360°“ komunikace, na televizních kanálech, na internetu, na sociálních sítích, billboardech a v rádiu 26. září, v den 210. výročí, se na sociálních sítích objeví film věnovaný historii značky.

2_Campagne_2.1.0_Lets_Go

Na sociálních sítích Twitter, Instagram, Facebook a Linkedin bude probíhat celosvětová kampaň oslavující 210. výročí značky Peugeot. Obsah nabízený na těchto různých platformách a inspirovaný výročím značky se bude od 1. do 30. října řídit připraveným redakčním plánem. Doprovázet ho bude hashtag #210YEARSWITHPEUGEOT.

Od 1. do 26. září se bude moci veřejnost účastnit volby nejlegendárnějšího vozu značky Peugeot za poslední dvě století. Z hlasování veřejnosti vzejde pouze jeden vítězný vůz.

Mezitím budou týmy studia Peugeot Design, vedené novým ředitelem Matthiasem Hossannem, pracovat na překvapení, které bude představeno v říjnu a které bude bezpochyby dalším klenotem ve sbírce 210 let existence značky.

Přečtěte si také:  Škoda Octavia Combi se vyráběla před 50 lety i v Americe. Odletěl tam kvůli tomu český konstruktér

Vyvrcholením oslav budou dvě exkluzivní on-line akce, které proběhnou v září:

  • 24. září dopoledne akce pro novináře a odpoledne pro síť prodejců
  • 26. září, na den 210. výročí, se uskuteční akce pro veřejnost na sociálních sítích Twitter, Instagram, Facebook a Linkedin

Během těchto dvou dnů čeká příznivce značky Peugeot několik překvapení.

4_PEUGEOT_205_GTi

Vstup do muzea Musée de l’Aventure Peugeot v Sochaux bude od 1. září do 31. října 2020 za symbolickou cenu 1 €. Musée de l’Aventure Peugeot má pro značku klíčový význam, neboť zachycuje dvě století její průmyslové ságy. Nachází se ve francouzském městě Sochaux, historické baště výroby značky Peugeot od roku 1810 po současnost.

A konečně 2.–4. října se bude v okolí Sochaux konat letošní mezinárodní setkání International Aventure Peugeot Meeting (IAPM). Této výjimečné události, vyhrazené pro členy Aventure Peugeot, se po dobu 3 dnů zúčastní 130 posádek s mimořádnými vozy počínaje modelem Peugeot 201 až po Peugeot RCZ. Atraktivní historické i novodobé automobily společně projedou 300 km rallye v krajině departementu Doubs.

Přečtěte si také:  Jak se vyvíjel rodinný kombík? Od SEATu 1430 až k nejnovějšímu Leonu Sportstourer

Koncem září se v on-line butiku objeví dvě kolekce lifestylových produktů Peugeot připomínajících oslavy 210 let značky. Fanoušci značky Peugeot budou moci zakoupit trička, mikiny nebo čepice či předměty běžné denní potřeby, jako jsou batohy, odznaky nebo klíčenky.

  • Kolekce věnovaná oslavám 210 let historie Peugeot s černým logem na bílém pozadí a nápisem „210 let“
  • Kolekce s bílým logem na černém pozadí s nápisem „od roku 1810“ je nadčasová a zahrnuje kuchyňské předměty, včetně mlýnku na pepř