Peugeot na pekingském autosalonu

Autor: Pavel Srp - 23. 4. 2012


Značka Peugeot na svém stánku o ploše 1400 m2 vystavuje 17 vozů a současně představuje nejmodernější a za své působení v Číně nejbohatší nabídku. Zahrnuje kompletní řadu vozů označených Roland Garros a zcela nový koncepční vůz „Urban Crossover Concept“.

„Generace 8“ a hybridizace

Peugeot disponuje díky modelu 308, který se dostal na čínský trh v říjnu 2011, 408, který je na trhu od ledna 2010, a 508 uvedenému na trh v červenci 2011, nejmodernější a nejbohatší řadou, která kdy byla v Číně na trhu k dispozici. Nabídka vozů tak vytváří pevný základ pro expanzi Peugeotu na čínský trh (nabídku doplňují i importované vozy jako je crossover 3008 a kupé RCZ).

Nové SUV 4008 se ve světové premiéře představilo na ženevském autosalonu a nyní zažívá svou čínskou premiéru. Jde o důležitý doplněk modelové řady, který si na rychle rostoucím čínském trhu SUV najde své místo.

Všechny tyto vozy vystavené v rámci expozice „generace 8“, což je číslo, které v Číně nosí štěstí, dnes patří mezi nejdůležitější součásti nabídky značky Peugeot. Přispívají k trvalému rozvoji prodejní sítě, kterou v době zahájení autosalonu tvoří již 288 koncesionářů 4S/1 a téměř 700 zástupců pokrývajících celé území Číny.

Značka Peugeot, která je z hlediska dieselových hybridů lídrem evropského trhu (3008 HYbrid4, 508 RXH), vystavuje v Pekingu zcela nový Peugeot 3008 HYbrid4 THP (s benzinovým motorem) a model 508 RXH. Peugeot tak názorně dokazuje, že se převodové ústrojí HYbrid4 uplatní jak s dieselovými, tak s benzinovými motory, podle daného trhu.

Řada Roland Garros: export vítězného partnerství do Pekingu

Tenis je spojený s vlastnostmi jako dynamika a elegance, a tím se na začátku 70. let stal pro značku Peugeot přirozeným výrazovým prostředkem. Peugeot je již více než čtvrt století partnerem turnaje French Open na stadionu Roland Garros a nyní hodnoty tohoto prestižního partnerství exportuje do Číny.

Rok po prvním vítězství čínské tenistky v Roland Garros představuje toto partnerství výbornou příležitost pro budování image značky Peugeot v Číně. Partnerství s turnajem ztělesňuje hodnoty značky, zájem o sport, půvab a emoce.

Peugeot 308 a vozy 408 a 508 se tak v části expozice pojmenované Roland Garros nabízejí v barvách připomínajícím tuto slavnou soutěž.

Urban Crossover Concept: sladění města budoucnosti a dobrodružství

Elegantní a odvážný, kultivovaný a charismatický, sportovní a svůdný koncepční vůz Urban Crossover Concept ukazuje, jak Peugeot vidí budoucí kompaktní crossover – jako moderní a dynamický vůz.

Rodí se nová generace obyvatel měst, kteří své město milují, žijí v něm, vytvářejí ho, ale také často vyjíždějí za jeho hranice. Mezinárodní týmy designérských ateliérů Style Peugeot v Paříži, Šanghaji a São Paulu pro ně a s  nimi vytvořili nový typ vozu, Urban Crossover Concept. Je městský svými malými rozměry (délka 414 cm a šířka 174 cm), dobrodružný svým atletickým a elegantním stylem, který mu dodává osobitost. Současně jde o vůz typu crossover, jeho tvar v sobě snoubí rafinovanou eleganci sedanu s  charakterem SUV, s multifunkčností a prostorností v tomto segmentu nebývalou.

Koncepční vůz Urban Crossover Concept, který na pekingském autosalonu zažívá světovou premiéru, se francouzskému publiku představí na letošním říjnovém pařížském autosalonu.

Pozitivní obchodní dynamika, která musí ještě zesílit

Pekingský autosalon se koná v době, kdy je obchodní dynamika značky v Číně velmi silná. Během prvního čtvrtletí 2012 prodala společnost Dong Feng Peugeot 54 587 vozů, což představuje růst o 28% oproti prvnímu čtvrtletí 2011, přičemž globální trh byl v posuzovaném období stabilní.

Peugeot hodlá pařížský autosalon využít k posílení růstu svých prodejů na čínském trhu.

Tisková zpráva/-PS-

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru