Opel pokračuje ve své mohutné exportní ofenzívě a vrací se na důležitý japonský trh. Už v příštím roce německá automobilka uvede na japonský trh první tři modely: Corsu (která se pravděpodobně bude v Japonsku jmenovat jinak), Combo Life a Grandland X. Další modely budou následovat.
„Japonský automobilový trh je jedním z největších na světě a Opel má v Japonsku skvělou reputaci jako tradiční německá značka. Náš návrat do Japonska je tedy dalším dokladem naplňování růstového plánu PACE!, který počítá s obsazováním nových exportních trhů. Opel bude globálním hráčem – a náš postup do Japonska je dalším krokem na této cestě,“ říká Michael Lohscheller, šéf automobilky Opel.
V Japonsku bude Opel součástí národní prodejní organizace Groupe PSA. Až doposud Groupe PSA v Japonsku prezentovala značky Peugeot, Citroën a DS Automobiles, v roce 2019 se tam prodalo více než 15 600 těchto vozů. Uvedením Opelu chce vedení Groupe PSA oslovit další japonské zákazníky, kteří budou samozřejmě benefitovat i z elektrické ofenzívy Opelu, protože na tamním trhu se objeví jak čistě elektrická Corsa-e, tak i plug-in hybrid Grandland X Hybrid4.
V nejbližších měsících bude Opel budovat dealerskou síť v největších japonských městech. Systematická exportní ofenzíva je důležitým pilířem strategického růstového plánu automobilky Opel PACE!, podle kterého by v polovině této dekády měly prodeje na mimoevropských trzích činit více než 10 % z celkových prodejů německé automobilky. Opel proto posiluje svoji přítomnost v Asii, Africe i Jižní Americe a do roku 2022 se objeví na více než dvaceti nových trzích. Nedávno Opel ohlásil návrat do Ruska a vstoupil např. na trhy Kolumbie a Ekvádoru.