Historický rekord padl: Během letošního ročníku tradiční kampaně „Opel 24 hodin“, kdy prodejci po celý den a noc nabízejí vozy Opel za bezkonkurenční ceny, se v ČR prodalo 1303 nových vozů Opel – jde o nejlepší výsledek za celou dvanáctiletou historii pořádání této legendární kampaně!
V čem vidí kořeny skvělého výkonu Pavel Šilha, ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel? „Jde o souběh několika faktorů. Naše pozice na trhu v posledních letech neustále posiluje a prokazatelně se zvyšuje image značky. Zásadní jsou ale skvělé nové modely, které postupně uvádíme na trh, včetně zatím poslední výrazné novinky, pyšnící se titulem nejlepšího evropského auta – nové Astry. Jak je vidět z výsledků, její přínos pro celkový úspěch akce byl velmi výrazný.“
Během 24 hodin kampaně se prodalo 295 nových Aster, což z ní udělalo druhý nejžádanější model akce. Astru překonala jen stále úspěšná Meriva, kterých se prodalo 381 kusů. Na třetím mstě se umístila Corsa.
„Zájem o novou Astru – evropský „Automobilu roku“ – je obrovským příslibem,“ říká Josef Šopík, prodejní ředitel českého a slovenského zastoupení Opelu. „Právě v těchto dnech se totiž začínají prodávat kombi verze Astra Sports Tourer – a protože tuzemský trh je výrazně orientovaný na verze kombi, je skvělý start Astry velkým příslibem i pro sesterské kombi Sports Tourer.“
V souběžně běžící kampani „Opel 24 hodín“ na Slovensku se prodalo 880 vozů Opel, což je druhý nejlepší výsledek za celou dvanáctiletou historii pořádání těchto akcí. Na Slovensku byl největší zájem o nové Astry (251 vozů), Corsy (205 Vozů) a Merivy (116 vozů).