Historický rekord padl: Během letošního ročníku tradiční kampaně „Opel 24 hodin“, kdy prodejci po celý den a noc nabízejí vozy Opel za bezkonkurenční ceny, se v ČR prodalo 1303 nových vozů Opel – jde o nejlepší výsledek za celou dvanáctiletou historii pořádání této legendární kampaně!

V čem vidí kořeny skvělého výkonu Pavel Šilha, ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel? „Jde o souběh několika faktorů. Naše pozice na trhu v posledních letech neustále posiluje a prokazatelně se zvyšuje image značky. Zásadní jsou ale skvělé nové modely, které postupně uvádíme na trh, včetně zatím poslední výrazné novinky, pyšnící se titulem nejlepšího evropského autanové Astry. Jak je vidět z výsledků, její přínos pro celkový úspěch akce byl velmi výrazný.“

Během 24 hodin kampaně se prodalo 295 nových Aster, což z ní udělalo druhý nejžádanější model akce. Astru překonala jen stále úspěšná Meriva, kterých se prodalo 381 kusů. Na třetím mstě se umístila Corsa.

„Zájem o novou Astru – evropský „Automobilu roku“ – je obrovským příslibem,“ říká Josef Šopík, prodejní ředitel českého a slovenského zastoupení Opelu. „Právě v těchto dnech se totiž začínají prodávat kombi verze Astra Sports Tourer – a protože tuzemský trh je výrazně orientovaný na verze kombi, je skvělý start Astry velkým příslibem i pro sesterské kombi Sports Tourer.“

V souběžně běžící kampani „Opel 24 hodín“ na Slovensku se prodalo 880 vozů Opel, což je druhý nejlepší výsledek za celou dvanáctiletou historii pořádání těchto akcí. Na Slovensku byl největší zájem o nové Astry (251 vozů), Corsy (205 Vozů) a Merivy (116 vozů).

Test Opel Astra 24 hodin