Porsche 911 GT3 mělo raketový nástup, ale objevily se problémy s motorem se samovolným zahořením. Porsche tak po vyrobení 785 kusů, z nichž některé ještě nebyly dodány majitelům, výrobu zastavilo. Vyřešení problémů znamenalo pro automobilku investici ve výši 300 milionů dolarů. Vidět tedy Porsche 911 GT3 není úplně jednoduché, ale vidět hned dvě, navíc v tak zářivých barvách, je o to zajímavější.
Oranžové auto je sériové – tedy včetně kol v lesklé černé barvě. To modré ale vyměnilo sériová kola za nové kousky HRE Wheels. Na přední nápravě jsou leštěná kola HRE 300 Classic s rozměry 9,5×21 palců s pneumatikami 255/30 R21, zadní jsou o tři palce širší, tedy 12,5×21 palců s pneumatikami 325/35 R21. Autu sednou perfektně a vypadá s nimi skvěle.
Porsche 911 GT3 pohání plochý šestiválec boxer o objemu 3,8 litru s výkonem 350 kW/475 koní při 8250 otáčkách za minutu, který se prostřednictvím dvouspojkové převodovky Porsche Doppelkupplung (PDK) přenáší na kola zadní nápravy. Při maximálním zrychlení je tento model schopen zrychlit z 0 na 100 km/h za pohých 3,5 sekundy a z 0 na 200 km/h za méně než 12 sekund. Nejvyšší rychlost je 315 km/h a Nordschleife okruhu Nürburgring zajede GT3 za 7 minut a 30 sekund!