Citroën se při příležitosti premiéry filmu Angry Birds, která je naplánovaná na 11. května, spojil se společností Sony pro neobvyklou reklamní kampaň, v níž se mísí auta značky s bláznivým a rozzlobeným klanem ptáků. Kampaň, která se objeví ve zhruba třiceti zemích, je k vidění i na sociálních sítích a v novém televizním spotu.
Angry Birds byla původně malá výbušná videohra, která se dočkala mezinárodního úspěchu, a stala se společenským fenoménem. Úspěch byl takový, že tihle ohromní ptáci zaplaví od 11. května i plátna kin. Pro Citroën to byla příležitost spojit se se společností Sony a připravit nezvyklou a vtipnou reklamní kampaň. Značka v ní spojila své hlavní modely s Angry Birds a využila hodnoty, které sdílejí společně, tedy legraci a optimismus. Princip je jednoduchý, každý pták má vlastní auto, takže například Ruďák je spojený s vozem Citroën C4 Cactus, Žluťas s C3, Stela s C1…
Tato kampaň se objevuje ve zhruba 30 zemích, v Evropě, v Rusku, v Asii a dokonce i v Oceánii. Je k vidění na různých sociálních sítích značky, ale také v novém televizním spotu.
Toto svěží barevné dílko se řadí mezi výsledky odvážných partnerství, která značka navázala od začátku roku s různými firmami jako je Rip Curl (C4 Cactus), Courrèges (koncepční vůz E-Méhari styled by Courrèges), Hyphen Hyphen (koncepční vůz SpaceTourer Hyphen) nebo colette (Berlingo).