Konečně i k nám zavítala trocha toho zimního počasí, a tak si konečně naplno můžeme vychutnat zamrzlá okna, ne úplně dobře fungující autobaterie a namrzlé silnice. No, asi jste právě pochopili, že nejsme velkými příznivci městských zim… Na horách je to ovšem jiná, tedy jen v případě, že místní silničáři neudělají z horských silniček super bezpečnou a odklizenou zónu. To je pak nuda i tam.
Naštěstí ale existují různé speciální cesty, polňačky a místa, kam se ještě civilizace nedostala. Sněhu tam ale přes zimu bývá docela dost. Na takové místo ale nemůžete vyrazit jen tak s nějakým autem. Ano, můžete sáhnout po skútru, ale to zase přijdete o jistý komfort a teplíčko. Řešení? Má ho Nissan!
Ten vlastně zkombinoval mrštnost skútru a pohodlí auta. Stačilo mu k tomu vyměnit modelu 370Z kola za sněžné pásy a ližiny, ale ačkoliv to zní jako práce na jedno odpoledne, skutečnost byla o něco náročnější.
Nissan musel zcela přepracovat celý podvozek, který byl o tři centimetry zvýšen, ale i přenos výkonu a točivého momentu. Technici také zcela předělali zavěšení pásů, přesměrovali výfukové potrubí a předělali brzdový systém. Nové jsou ale také držáky motoru a převodovky. Co zůstalo původní, je ale báječný šestiválec, který produkuje 332 koní a sedmistupňová automatická převodovka.