Máte pocit, že poslední dny a týdny nestojí za nic? Že se nic nedaří? Nejste v tom sami. 43letý novopečený majitel Ferrari F8 Tributo je na tom ještě o trochu hůř. Nejprve na své auto musel dlouhé měsíce čekat a pak se z něj radoval jen pár hodin. Důvodem smutného konce auta je několik špatných rozhodnutí majitele.

Přečtěte si také:  Jak zní Ferrari F8 Tributo? Fenomenálně!

Vše začalo asi před rokem, kdy si muž své auto objednal. V současné době se dlouho čeká na všechna auta, o to víc na takovou specialitku. Když se konečně dočkal, jeho radost brzy vystřídal smutek. Majitel se nemohl dočkat, až auto osedlá, takže nijak neřešil přezutí. Navíc se nechal unést sílou vozu a pořádně mu přišlápl plynový pedál. Jenomže na letních gumách a na mokru to v zimě rozhodně nebyl dobrý nápad.

Když tedy minulou sobotu 13. března šlápl na dálnici A5 na plyn, bylo rychle jasné, že to nedopadne dobře. Auto se dostalo do smyku, roztočilo se a nabouralo do svodidel. Při nárazu byla zcela zničená přední část Ferrari, přičemž se od něj dokonce utrhlo kolo, které trefilo kolem jedoucí auto.

Řidič při nehodě sice nebyl zraněný, ale jeho spolujezdec podle německé policie utrpěl vážná, ne však život ohrožující, zranění a musel být transportován do nemocnice. Z auta zbyla jen půlka a policie na místě odhadla škodu na 366 000 eur, tedy asi 9,5 milionu korun a to jak za Ferrari, tak ono nabourané auto, tak veřejný majetek.

Přečtěte si také:  Půjčil si dodávku a vjel do nízkých garáží. Skončilo to totální destrukcí auta i vodovodního potrubí

A přitom stačilo jen zvolnit a hlavně auto obout na gumy, které by si se skoro zmrzlou vodou poradily o něco lépe. Vždyť F8 Tributo je bestie s nejvýkonnějším osmiválcem, jaký Ferrari nabízí. Čtyřlitrový agregát je naladěn na 720 koní, což umožňuje zrychlení z 0 na 100 km/h za 2,9 sekundy a maximální rychlost 340 km/h.