Hyundai uvedl na český trh model i20 Active. Stalo se tak ve chvíli, kdy v Evropě automobilka překonala s modelem i20 hranici jednoho milionu prodaných vozů v segmentu B. Jedním z hlavních lákadel třetího člena pomyslné rodiny í-dvacítek je zcela nový litrový motor T-GDI.
Benzínový tříválec o objemu 998 cm3 přeplňovaný turbodmychadlem disponuje výkonem 120 koní a poskytuje točivý moment 172 Nm při 1 500 až 4 000 otáčkách. Temperamentní projev doplňuje nízká spotřeba, která v kombinovaném režimu dosahuje 5,1 l/100 km. Druhou variantou motorizace je benzínová čtrnáctistovka s výkonem 100 koňských sil a točivým momentem 134 Nm při 3 500 otáčkách za minutu. Obě verze pracují s manuální šestistupňovou převodovkou.
Nová i20 Active je o tři centimetry delší, šest centimetrů vyšší a necelé tři centimetry širší než standardní model i20. Přináší tak na český trh robustní design a crossover funkce ideální pro mladé městské zákazníky s aktivním životním stylem. V základní nabídce jsou střešní ližiny, výrazné mlhovky a plastové lišty po celém obvodu auta. Model i20 Active má unikátní i mřížku chladiče a výrazný přední nárazník.
Vnitřní výbava vozu zahrnuje i navigaci TomTom se sedmipalcovým integrovaným displejem, s podporou příjmu DAB, bezplatnou aktualizací map a TomTom Services Live po dobu pětileté záruky vozu. Základní cena je stanovena na 369 990 Kč.
Ve výbavě Comfort jsou 16’’ alu kola, přední bi-projektorové světlomety, tempomat s omezovačem rychlosti, zadní parkovací senzory. Při volbě paketu Style dostává zákazník navrch ještě automatickou klimatizaci, vyhřívání sedadel a volantu, dešťový senzor či koncová LED světla. Tato výbava startuje od 409 990 Kč.
Nejvyšší výbava Premium pak přidává 17’’ kola, přední parkovací senzory, Smart Key a sedmipalcovou navigaci s parkovací kamerou. Tu ale v českém ceníku nenajdeme.