Motorsport

Mazda 767B: čtyřrotorovÃœ závoďák má úşasnÃœ zvuk – video

Mazda 767B je neskutečnÃœ stroj. Pohání ho čtveřice rotorovÃœch motorů s vÃœkonem Å¡esti stovek koní a vypadá jako pravÃœ závoďák. A ten zvuk… Mazda 767B je méně známá neÅŸ její nástupce, model 787B, přesto jde o jeden z velmi zajímavÃœch okruhovÃœch závodních vozů. Auto vytvořila divize Mazdaspeed pro závody 24h Le Mans v roce 1988. […]

Mazda 767B: čtyřrotorovÃœ závoďák má úşasnÃœ zvuk – video Přečíst celÃœ článek...

Monaco Grand Prix: jak vypadá závodní traÅ¥ o běşném dnu z Bugatti Veyron? – video

Monacká Velká cena Formule 1 je jedním z nejzajímavějších podniků celého mistrovství světa, můşe za to nejen prostředí města, kde se jede, ale také úzké uličky a silnice bez únikovÃœch zón. Ale jak tahle závodní traÅ¥ vypadá při běşném dni, navíc z Bugatti Veyron? Na to se můşeme nyní podívat. V přiloÅŸeném videu můşeme jednoduÅ¡e

Monaco Grand Prix: jak vypadá závodní traÅ¥ o běşném dnu z Bugatti Veyron? – video Přečíst celÃœ článek...

Obrazem: desítka moderních vozů v retro závodním hávu

Historie automobilovÃœch závodů je tak pestrá, ÅŸe pamatovat si konkrétní podobu vozů pro různé Å¡ampionáty a různé závodní tÃœmy je téměř nemoÅŸné. Přesto vÅ¡ak existují válečná zbarvení, která máme v paměti naprosto jasně přiřazené k určité značce. Ta nejvÃœraznější vybral stále populárnější server Carthrottle a díky počítači a grafickÃœm editorům oblékl desítku moderních sportovních vozů

Obrazem: desítka moderních vozů v retro závodním hávu Přečíst celÃœ článek...

Lotus 3-Eleven a rekord na okruhu Hockenheim – foto + video

NěmeckÃœ magazín Sport Auto má za svůj herní plácek slavnÃœ okruh Hockenheim. UÅŸ nějakou dobu zde testuje neostřejší modely známÃœch značek a tentokrát padla volba na zběsilÜ 3-Eleven od Lotusu. A vedl si aÅŸ nad očekávání dobře. Lotus 3-Eleven na okruhu dokonce porazil tak zvučná jména jako Porsche 918 Spyder, Gumpert Apollo a nebo Porsche 911 GT3 RS. Redaktorovi

Lotus 3-Eleven a rekord na okruhu Hockenheim – foto + video Přečíst celÃœ článek...

Ford Focus WRC: legenda, se kterou jezdil Carlos Sainz je na prodej

Pokud jste fanouÅ¡ky rally, sběratelé a nebo vaÅ¡e srdce bije za modrÃœ ovál, tohle vám nesmí uniknout. Na prodej je totiÅŸ legendární Ford Focus WRC, se kterÃœm v roce 2001 jezdil Carlos Sainz. Je to nádhernÃœ kus automobilové historie, ale levné to úplně nebude, s tím můşete počítat. Tento konkrétní rallyovÃœ vůz byl postaven pro sezónu 2001 a jedním

Ford Focus WRC: legenda, se kterou jezdil Carlos Sainz je na prodej Přečíst celÃœ článek...

Monopost F1 dováděl v Livignu na sněhu – foto + video

Pokud trochu fandíte zimním sportům, a to především lyÅŸování nebo snowboardingu, italské středisko Livigno pro vás jistě není şádnou neznámou. PřestoÅŸe se větÅ¡inou skloňuje ve smyslu zimních radovánek, konkrétně tyhle radovánky by vás mohly zajímat jeÅ¡tě o něco víc! Livigno je vÅ¡ak také známé svou ledovou tratí, kde nejeden motorista poznává svůj vůz na a

Monopost F1 dováděl v Livignu na sněhu – foto + video Přečíst celÃœ článek...

Volkswagen Golf GTI TCR: okruhová zábava z Wolfsburgu

Pamatujete si na Opel Astra TCR? Své ÅŸelízko v ohni teď představil také Volkswagen, přívítejte Volkswagen Golf GTI TCR. Automobilka testovala upravenÃœ Golf jiÅŸ v rámci pár závodů v minulém roce, teď vÅ¡ak koukáme na hotovou verzi ostrého provedení pro aktuální závodní sezónu. Je celkem logické, ÅŸe s vÃœvojem Golfu GTI TCR pomáhal mateřské automobilce SEAT,

Volkswagen Golf GTI TCR: okruhová zábava z Wolfsburgu Přečíst celÃœ článek...

Apollo N a Arrow: zapomeňte na Gumpert

Společnost Apollo Automobil GmbH po sérii upoutávek a řadě spekulací odhalila rovnou dvojici modelů. Se situací jsme vás lehce obeznámili v naÅ¡em nedávném článku, teď po představení v Åœenevě jsme zase o něco chytřejší. Pojďme se podívat na detaily jednotlivÃœch vozů. Prvním z dvojice představenÃœch vozů je Apollo N. Ten jiÅŸ svÃœm vzhledem dává jasně

Apollo N a Arrow: zapomeňte na Gumpert Přečíst celÃœ článek...

Ford Focus RS pro rallycross: jeden dostane i Ken Block

Ken Block poslední dobou frčí na úspěšné marketingové vlně s Fordem. AÅ¥ uÅŸ zmíníme aktivní účast na vÃœvoji a následnou propagaci Focusu RS a nebo nedávno představenÃœ díl driftovací série Gymkhana. A zdá se, ÅŸe obě strany z této propagace těşí. Kupříkladu Ken Block se dnes na svÃœch profilech na sociálních sítích pochlubil novou hračku pro

Ford Focus RS pro rallycross: jeden dostane i Ken Block Přečíst celÃœ článek...

Gymkhana 8: bokovací král je zpět! – video

Pojďme si trochu odlehčit od vÅ¡ech těch konceptů a novinek, které nám servíruje ÅœenevskÃœ autosalon a podívejme se společně na poslední, dokonce uÅŸ osmÃœ vÃœtvor Kena Blocka, jeho slavnou Gymkhanu. Neznám automobilového fanouÅ¡ka, kterÃœ by neznal driftovací sérii Gymkhana. Načasování uÅŸ osmého dílu je moÅŸná na první pohled trochu neÅ¡Å¥astné, a moÅŸná také ne. Spolupráce

Gymkhana 8: bokovací král je zpět! – video Přečíst celÃœ článek...

„Ruská Gymkhana“ je velmi povedené video, Toyota Supra driftuje v ulicích Petrohradu – video

Věřím tomu, ÅŸe nenajdeme jediného člověka, kterÃœ se alespoň okrajově zajímá o auta, aby neznal videa Kena Blocka nazvaná Gymkhana. Byla to ta první driftovací videa plná show, která opravdu obletěla celÃœ svět a rozpoutala tu správnou a opravdovou vášeň pro driftování. Dnes uÅŸ má ale Ken Block mnoho následovníků, kteří podobná videa natáčejí. Jedním

„Ruská Gymkhana“ je velmi povedené video, Toyota Supra driftuje v ulicích Petrohradu – video Přečíst celÃœ článek...

Porsche 919 Hybrid: MistrovskÃœ hybridní přeplňovanÃœ čtyřválec

Porsche poprvé představuje fotografie motoru prototypu Porsche 919 Hybrid, vítěze závodu 24 hodin Le Mans. Při vstupu do Å¡ampionátu FIA World Endurance Championship (WEC) roku 2014 patřil jeho koncept k nejpokrokovějším ve startovním poli. Porsche tímto vozem stanovilo zcela nové standardy v technicky nejnáročnější světové závodní sérii. ČtyřválcovÃœ záşehovÃœ motor přeplňovanÃœ turbodmychadlem pohání zadní kola. Je doplněn

Porsche 919 Hybrid: MistrovskÃœ hybridní přeplňovanÃœ čtyřválec Přečíst celÃœ článek...

Přejít nahoru