Souběžnou obnovou modelů Berlingo Van, Jumpy a Jumper chce Citroën dále posílit své již tak pevné postavení na trhu. Nová řada, stejně široká a rozmanitá jako dosud, vychází vstříc rostoucím potřebám firemních zákazníků po udržitelné mobilitě a nabízí 100% elektrický pohon, který je ještě efektivnější a účinnější.
Citroën byl vždy partnerem profesionálů v jejich každodenním životě. Od dodávky 2CV po Berlingo Van, až po ikonický model Type H, značka nikdy nepřestala bořit konvence, aby učinila mobilitu dostupnou pro všechny firmy, splnila všechny jejich potřeby a pomohla jim rozvíjet jejich podnikání.
Nové modely Citroën Berlingo Van, Jumpy a Jumper budou jedny z prvních modelů, které se budou pyšnit novou identitou a novým logem značky. Jejich design se změnil, zejména pokud jde o přední část a palubní desku. Zachovávají si všechny své původní vlastnosti, ale zároveň došlo k řadě optimalizací pro každodenní pohodu, které se dotkly komfortu, konektivity, asistenčních systémů a pohonných jednotek.
- Nový Citroën Berlingo Van poprvé nabízí sedadla Advanced Comfort. Získal také nový digitální přístrojový panel a systémy infotainmentu využívající desetipalcový středový displej, nabízí o 20 % delší dojezd s elektromotorem, tj. 330 km (cyklus WLTP ve fázi homologace), vylepšené parkovací asistenty podpořené, systém Highway Driver Assist, modernizovaný systém Surround Rear Vision podpořený vnitřním digitálním zpětným zrcátkem atd.
- Nový Citroën Jumpy nyní přichází s novým volantem se zabudovanými ovládacími prvky, palubní deskou s novými odkládacími prostory, novým 100% digitálním přístrojovým panelem a systémem infotainmentu se středovým desetipalcovým displejem s HD rozlišením s online navigací, dojezd elektromotoru byl prodloužen na 350 km (cyklus WLTP ve fázi homologace), vůz získal rovněž nové asistenční systémy atd.
- Nový Citroën Jumper se také posouvá o stupeň výš. Přichází se zcela novou řadou dieselových motorů, které jsou poprvé k dispozici s automatickou převodovkou, a 100% elektrickým pohonem, 100% digitálním přístrojovým panelem a systémem infotainmentu se středovým desetipalcovým displejem s HD rozlišením s online navigací, aktivním parkovacím asistentem, elektrickou ruční brzdou, digitálním vnitřním zpětným zrcátkem atd.
S touto vysoce výkonnou řadou si Citroën díky síti odborníků, kteří se v Evropě věnují lehkým užitkovým vozům, vybudoval úzký a důvěrný vztah se svými profesionálními zákazníky. Citroën je významným hráčem na trhu lehkých užitkových vozidel, v roce 2022 činil jeho podíl na tomto trhu v Evropské unii 8,3 %. Celkem 30 % z prodejů značky tvoří modely Ami Cargo, Berlingo Van, Jumpy a Jumper.