Jestli zuřivě otevíráte stránky Mercedesu, abyste se podívali na ten nový motor, není třeba. Pod označením S 550 se ukrývá úplně stejný osmiválec jako v případě našeho S 500. To jen Američani musí mít ta číslíčka vždy o něco vyšší, stejně jako mají větší Colu, no však to znáte… A pokud vám prozradíme, že společnost Renntech pochází z Floridy, jsme doma.
Pod kapotou vlajkové lodi Mercedes-Benz je v tomto případě uložen vidlicový osmiválec o objemu 4,7 l, kterému pomáhá dýchat dvojice turbodmychadel. Jeho standardní výkon má vcelku slušných 455 koní (335 kW) a rovných 700 Nm točivého momentu. Po zásahu od tunerů, který byl ve stylu plug and play, zvýšila nová řídící jednotka výkon na 537 koní (395 kW) a 822 Nm kroutícího momentu. Taková výkonová injekce vás v podání Renntechu vyjde na 2 740 $, v přepočtu do naší měny lehce přes 66 000 Kč. To je však cena bez daně a případně instalace.
V rámci těchto úprav Renntech nabízí také kovaná kola, za které by se nemusel stydět ani americký raper. Jedná se o desetipaprskové ráfky Deep Monolite série 10. Jsou k dispozici ve dvou velikostech s průměrem 20″ a 21″. A není to myšleno tak, že si můžete vybrat. 21″ ráfky s pneumatiky o rozměru 295/25 patří dozadu, dvacítky s pneumatikou 245/35 zůstanou na přední nápravě. A zajímavost na závěr, tato kola jsou v limitované edici, vyrobeno jich bude pouhých 25 sad. Každá sada má své pořadové číslo a i vzhledem k ceně, která je nemalých 10 080 $ (cca 243 000 Kč), tahle kola vážně nechcete odřít!
Posledním nabízeným vylepšením je spoiler na zadní část vozu, který je vyrobený z uhlíkových kompozitů. Nový spoiler se nalepí na původní víko a není tak třeba žádných větších zásahů. Vypadá to hezky a decentně. Vzhledem k ceně výkonového kitu je pak trochu zarážející cenovka tohoto dílu. Karbonové křídlo vás v přepočtu vyjde na 40 000 Kč.